مسکن ملی اوز در ۶ فاز ساخته می شود

فرماندار اوز گفت: نهضت ملی مسکن شهر اوز در ۶ فاز ساخته می شود. فازهای ۱ و ۲ در حال ساخت و بقیه فازها در مرحله جانمائی، آماده سازی زمین و غیره می باشد.

به گزارش پسین اوز، فرماندار به اتفاق مشاور استاندار در امور اهل سنت از فازهای ۱ و ۲ نهضت ملی مسکن شهر اوز بازدید و گفت: ۲ هزار نفر از اهالی شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۹۰۰ نفر واجد شرایط لازم بوده و ثبت نام آنان نهائی گردید. برای پیشرفت امور، کمیته پیگیری مسکن در فرمانداری تشکیل که رئیس بنیاد مسکن دبیر جلسه است و جلسات هر هفته بدون دعوت و بعداز ظهر روزهای یکشنبه به طور مرتب با حضور کلیه اعضاء تشکیل می شود.

محمد محمدی افزود: تا کنون ۴۶۰ پروانه توسط شهرداری صادر شده و فازهای یک و دو پیشرفت بسیار خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ واحد در فاز یک و ۲۲۲ واحد در فاز ۲ ساخته می شود گفت: پیمانکار فقط دستمزد می گیرد و بنیاد مسکن مصالح مرغوب را مستقیماً از کارخانه ابتیاع می کند. محمدی با اشاره به کیفیت بالای مسکن ملی اظهار داشت شبکه فیبر نوری در خارج و داخل ساختمان استفاده می شود و احتیاجی به سیم تلفن نیست و تلویزیون کابلی هم می توان استفاده کرد.

فرماندار در پایان گفت: فازهای ۳ و ۴ در حال آماده سازی زمین و فاز ۴ که ۱۶۰ واحد بوده و فاز ۵ و ۶ که هر کدام ۵۶ هکتار زمین داشته که فاز ۶ در حال بازبینی زمین و فاز ۵ در حال بررسی هستیم، به زودی آماده ساخت شده و انتظار می رود تا پایان ساخت ۶ فاز نهضت ملی مسکن در اوز تمامی متقاضیان ثبت نام شده صاحب مسکن شده و حتی اضافه هم خواهیم داشت.

 ناصر هنر گفت: در هر مورد که احتیاج به همکاری باشد در خدمت هستم.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد