مشاور اهل سنت استانداری با ۸ فرماندار استان معارفه شد

 دکتر ناصر هنر مشاور استاندار در امور اهل سنت با فرمانداران شهرستان‌های شیراز، اوز، خنج، لارستان، گراش، جویم، مهر و لامرد در استانداری فارس معارفه شد.

 به گزارش پسین اوز و به نقل از استانداری فارس، در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ناصر هنر مشاور استاندار در امور اهل سنت استان فارس در محل دفتر مدیر کل سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به ریاست دکتر اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با فرمانداران ۸ شهرستان دارای جمعیت تسنن معارفه شد.

در آیین معارفه، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری گفت: وحدت و همدلی در جامعه اسلامی از اهداف اصلی بزرگان دین در صدر اسلام تاکنون بوده است. وحید شعبانی افزود: این موضوع در استان فارس پررنگ و محسوس است. در ادامه ناصر هنر مشاور استاندار در امور اهل سنت فارس طی سخنانی گفت: در شهرستان‌های شیراز، لارستان، اوز، خنج، گراش، جویم، مهر و لامرد اهل سنت و تشیع در کنار هم و با همدلی با هم زندگی می‌کنند و ما باید سعی کنیم با حفظ وحدت در رفع مشکلات آنان کوشا باشیم تا در نهایت رضایتمندی جامعه به دست آید.

در ادامه محمد محمدی، داریوش دهقان، محمود طاهرزاده، بهادر اسفندیاری، نعمت الله اکبری‌نژاد، حمزه محمدی، احمد خضری (اهل لامرد) به ترتیب فرمانداران اوز، لارستان، گراش، خنج، جویم، مهر و لامرد و رئیس اداره سیاسی فرمانداری شیراز مواردی را بیان کردند.

در پایان اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن تبریک به ناصر هنر گفت: یکی از آرمان‌های امام راحل حفظ وحدت بوده و در اینجا به فرمانداران یادآور می‌شوم که در این زمینه کوشا و با ناصر هنر مشاور استاندار و امور اهل سنت همکاری و همیاری کنند.

در این آیین منصور انصاری به عنوان نماینده مشاور رئیس جمهور در امور اقوام، اقلیت‌های دینی و مذهبی در شیراز معرفی شدند.


2 دیدگاه

  1. قابل توجه مشاور. استاندار. در امور اهل سنت فارس

    با سلام. خدمت جناب. دکتر هنر. امیدواریم از فرصتی که در اختیار. جنابعالی قرار. داده شده. است بتوانید منشأ خدمات. ارزنده ای. در شهرستان.جدیدالتاسیس اوز. که کمبودها ی. زیادی. در عرصه اداری. ودرمانی. دارد بشوید. اینشالله مردم. در انتظار دیدار شما. با مسولین ومعتمدین. در اوز. هستند

  2. با سپاس فرید دستوری

    ضمن عرض سلام و تبریک به محضر جناب دکتر هنر، امیدواریم اهل سنت در پستها و سمت های مدیریتی سهمی داشته باشند و به آنها به دیده صرف خیر بودن نگاه نشود اهل سنت دارای پتانسیل بالایی در تمام سطوح علمی است لطفاً آنها را نادیده نگیرید و به آنها بها دهید . ما هم ایرانی هستیم و عاشق وطن ، ما می توانیم در سطوح مختلف خدمت نماییم کافی است به ما نگاهی عدالت محور داشته باشید …موفق و موید باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد