مشعل پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای روشن شد

به گزارش پسین اوز: صبح امروز آموزشگاه بدری اوز میزبان آئین افتتاحیه پنجمین دوره المپیادهای درون مدرسه ای بود.

افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با حضور مسئولین و معاونین تربیت بدنی و سلامت استان: مهندس قهرمانی معاونت تربیت بدنی و  سلامت اداره کل، دکتر دهقان، طلعتی و محمدی و مسئولین اوز، دانش آموزان، معلمان و اولیا در آموزشگاه بدری اوز برگزار گردید.

رضایی رئیس آموزش و پرورش با تأکید بر اهمیت ورزش برای دانش آموزان افزود: توجه به سیاحت شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین و مدرسه شاد یکی از اهداف مهم اداره است.  اهداف اصلی این طرح، ایجاد شادابی و نشاط در بین دانش آموزان، ارتقاء سطح سلامت جسمانی و روانی  آنها و تلاش برای ایجاد انس بیشتر بین دانش آموزان از طریق ورزش و ایجاد رقابت سالم  همراه با رفاقت بین آنها در یک محیط سالم است.

مهندس قهرمانی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل، مهمترین اهداف این طرح را شرکت جویی دانش آموزان در فعالیت های حرکتی و ورزشی و افزایش اعتماد به نفس در آنها عنوان کرد و گفت: افزایش نظم پذیری و سازمان پذیری، کمک دانش آموزان به هم در قالب کارهای تیمی و گروهی از دیگر اهداف مهم این طرح می باشد و یکی از  اولویت های ما در مدراس ابتدایی نیز پرهیز از رقابت های فردی و گرایش دانش آموزان  به سمت رقابت های گروهی است.

وی همچنین گفت: هم اکنون برای همه پایه ها و مقاطع تحصیلی، دو ساعت درس تربیت بدنی پیش بینی شده  و این زمان کم نمی تواند ما را به همه اهداف مورد نظر برساند و به همین دلیل است که طرح های مختلفی همچون المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، حیاط پویا، کانون های ورزشی درون مدرسه ای، نرمش صبحگاهی و … را برنامه ریزی نموده ایم. در پایان از آموزش و پرورش اوز و تلاش های محبوبه مساح کارشناس و مسئول ورزشی اداره آموزش و پرورش که در سال ۹۶ و ۹۷ و کسب مقام در سطح استان که باعث افتخار است تشکر و قدردانی کرد. 

این آئین با معرفی هلیا صادقی فوتسالیست دانش آموز اهل روستای گلار در امر ورزش و روشن کردن مشعل و اجرای حرکات ورزشی، دانش آموزان: طناب زنی، دوچرخه سواری، حلقه، بازی های بومی و محلی، سوگندنامه، رژه تیم های ورزشی دانش آموزی از مقابل جایگاه مسئولان و میهمان حاضر در مراسم و مجری گری آیدا مختاری و مهسا ایزدی از جمله برنامه های این المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بود.   

 

 


2 دیدگاه

  1. کارمند. بازنشسته

    در اوز همیشه. ازین خبرهاست. کارهای. فرهنگی. ورخت. گشاد. وموزه. و این. قبیل. کارها. خدا خیرتان. بدهد. کمی هم از اقتصاد. ورونق شهر. وپیشرفتهای غیر فرهنگی. مطرح. کنید. خدا وکیلی یکنوع. بکنواختی. در جلسات. وافراد. ان. تا اندازه ای. خستگی. ایجاد. کرده است. به خدا. از. روی. خلوص. وصادقانه. عرض. میکنم

  2. همشهری از بندر

    جلسات همیشگی ومراسمهای یکنواخت ومشابه وانسانهای تکراری در مراسمها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد