مشکلات حوزه مخابراتی بخش اوز و روستاهای تابعه مورد بررسی قرار گرفت

با حضور مدیر مخابرات لارستان:
مشکلات حوزه مخابراتی بخش اوز و روستاهای تابعه مورد بررسی قرار گرفت
به گزارش پسین اوز، جلسه بررسی مسائل و مشکلات مخابراتی و ارتباطی بخش اوز و روستاها با حضور مهمان این ماه مهندس غلامرضا فروزش مدیر مخابرات لارستان و مهاجر از مخابرات لار، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی،دهیاران و شوراها و کارمندان مخابرات اوز در تالار بخشداری برگزار گردید.
محمدحسین آتش فراز بخشدار در این دیدار گفت: با توجه به رشد تکنولوژی و نیازهای شهروندان، متاسفانه در بخش هایی از اوز هنوز مشکلاتی نظیر نبود امکانات تلفن ثابت و همچنین پوشش ناقص تلفن همراه و سرعت پائین اینترنت را شاهد هستیم که لازم است این موارد بصورت جدی مورد بررسی قرار گرفته و حل شود.
در روستاهای تابعه نیز شهروندان عزیز ما مشکلات ارتباطی بسیاری از جمله آنها عدم آنتن دهی تلفن همراه و عدم پوشش اینترنت دارند که از مسئولان بارها درخواست بررسی و رفع مشکل را نموده ایم.
در این دیدار در خصوص رفع مشکل و پوشش آنتن دهی، رفع مشکلات موجود ارتباطی روستاها از جمله توسعه تلفن ثابت روستای و آنتن دهی تلفن همراه در برخی روستاها و تقاضای تلفن های ثابت در شهرک صنعتی اوز و محله برداسپی، ۲۵۰نفر متقاضی تلفن ثابت در منطقه کنار سبز، و سرعت کم اینترنت، آنتن دهی ضعیف شبکه های تلفن همراه و بهبود کیفیت آنتن دهی همراه اول در بعضی از نقاط مسکن مهر و دانشگاه پیام نور، نبود کارمند ثابت در مخابرات روستا با توجه به محهز بود به دفتر مخابرات و ساختمان آن، ایجاد کابل های زیرزمینی، حل مشکل و کنترل هم شنوایی بعضی از پست ها، ایجاد فیبرنوری و پیگیری رییس جدید مخابرات اوز و ثبت نام در سامانه ۳۰۰۰۷۱۳جهت راهنمای دریافت خلاصه صورتحساب تلفن ثابت از طریق پیامک بحث و تبادل نظر شد.
مهندس غلامرضا فروزش مدیر مخابرات لارستان در این دیدار گفت: شعار ما این است که محرومیت های ارتباطی را کاهش دهیم و کلید حل مشکلات مطالبه گری است. وی گفت: عمده مشکلات کمبود زیرساخت ها است با توجه به این که شرکت مخابرات مدتی است که خصوصی شده ما می توانیم به صورت مشارکتی جهت توسعه این مناطق عمل کنیم. با این اقدام ضمن افزایش پوشش شبکه، ارتقای کیفیت تماس و امکان مشترکان از اینترنت همراه نیز فراهم خواهد شد. توسعه شبکه فیبر نوری و در صورت درخواست این کار بستر آن آماده و سریعاٌ انجام خواهد شد.

تماس با ۹۹۹۰سامانه اطلاع رسانی و مشترکان می توانند برای پیگیری مشکلات ارتباطی، پرداخت قبوض، استفاده از خدمات غیرحضوری، بررسی مشکلات آنتن دهی و … با این سامانه تماس بگیرند.
مدیر مخابرات لارستان در پایان گفت: تمامی مشکلات حوزه ارتباطات بررسی از جمله متقاضیان ۲۵۰ نفری تلفن ثابت منطقه کنار سبز و ریئس جدید مخابرات اوز را در دستور کار قرار داده و اقدامات لازم انجام پذیر خواهد شد.


در پایان مدیر مخابرات لارستان به اتفاق بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی جهت بررسی زیر ساخت ها از منطقه کنار سبز و برداسپی و مخابرات دیدن کردند.


2 دیدگاه

  1. فغال اجتماعی. در اوز

    این جلسات. که. باحضور مسولین. وشوراها. ودهیاران. روستاهای. منطقه. اوز. تشکیل. میشود. بسیار. خوب. وسبب. نزدیکی. وهمدلی. کل. بخش. اوز. می. باشد. که. باید. استمرار. داشته. باشد. واز هر. دو. دهستان. بیدشهر. ودهستان. فیشور. در جلسه. حاضر. باشند.

  2. بخشداریمحترم. وپیگیر. مطالبات. مردمی

    از. بخشداری. وسایر مسولین که مسبب این گونه. جلسات هستند کمال. تشکر. داریم اما. پیگیری ونتیجه. این. جلسات. هم خیلی. مهم. است مثلا. در جلسه. ماه. قبل. با حضور. مسولان. ثبت. اسناد. لارستان. معلوم. شد. که. روستاهای. دهستان. بیدشهر. اوز. جز. حوزه. ثبت. اسناد. بخش. جویم. هستند ایا. پیگیر. برگشت. والحاق. ان. به. بخش. اوز. هستید. که. در اینده. بتوان. تقاضای. اداره. ثبت. اسناد. برای. اوز. نمایید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد