مصوبات سفر ریاست جمهوری در جنوب فارس

حسین حسین زاده از حضور ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت در استان فارس قدردانی و مصوبات سفر در جنوب استان فارس را اعلام کرد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس، حسین حسین زاده از حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در فارس و بویژه از حضور ۵ تن از اعضای دولت در شهرستان های: لارستان، گراش، اوز، خنج و جویم قدردانی کرد.

در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به اتفاق اعضای هیئت دولت از استان فارس بازدید و چند طرح عمرانی را افتتاح و اعتبارات جدید را تصویب کردند.

۱-مهرداد بذریاش وزیر راه و شهرسازی ۲- کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ۳- روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور ۴-حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد ۵-حجت الاسلام محمد ابوالقاسم دولابی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت در شهرستان های لارستان، گراش، اوز، خنج و جویم حضور یافتند.

دفتر نماینده مردم در مجلس مصوبات سفر را به شرح زیر اعلام کرد:

۱-برای توسعه انرژی شهرستان خنج ۳۰۰ میلیون یورو.

 ۲-برای تکمیل آزاد راه جهرم- لار- بندرعباس، لار – لامرد و لار- بستک ۹۰۰ میلیارد تومان.

۳-برای تجهیز کتابخانه ها، بهسازی روستاها و تالارهای ورزشی اعتباری اختصاص یافت.

۴-از اعتبارات وزارت نفت مبلغ ۶۳۰ میلیارد تومان برای اتمام طرح های قبلی اختصاص داده شد.

۵-۲۹ کیلومتر آزاد راه جهرم – لار و ۱۰ کیلومتر محور لار- بستک افتتاح شد.

۶-پست ۱۳۲ کیلوولتی برق کورده خنج به بهره برداری رسید.

۷-برج علم و فناوری و مجموعه ورزشی منیری (طوبی) لارستان افتتاح شد.

۸-مجموعه ورزشی کوره شهرستان اوز افتتاح شد.

سخنگوی دفتر نماینده مجلس اظهار داشت: با افتتاح پست ۱۳۲ کیلوولتی کورده مشکلات برق ۱۳ شهر و روستاهای شهرستان خنج پایان یافت و از مهاجرت مردم به شهرها جلوگیری و روستای کورده در مسیر ارتقاء قرار گرفت.


5 دیدگاه

  1. اهالی اوز توجه کنند

    در ردیف شماره ۲. منظور. از جاده. لامرد. لار همان جاده. چک چک است. که بنام. لامرد. لار قلمداد. شده. است و شهرستان. اوز. را در انزوا. قرار میدهند

  2. پس اوز چی ؟ ۲ جاده در دست ساخت داریم : مربوط وبختیاری

  3. اوز به هیچ

  4. حالا این پول ها چطور تقسیم می شوند؟

  5. باید از حسین زاده نماینده مجلس که وزیر را به اوز آورد واز وزیر کشور که به اوز آمد واستاندار ومدیران بحران وبرنامه وبودجه تشکر کرد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد