معارفه مشاور استاندار در امور اهل سنت با اهالی تسنن شیراز

گروهی از اهالی تسنن ساکن شیراز به منظور آشنائی با مشاور استاندار در امور اهل سنت استان فارس در مسجد رسول اکرم(ص) شیراز گرد هم آمدند.

به گزارش پسین اوز و به نقل از محمدربیع خضری نماینده پسین اوز در شیراز در این گردهمائی که به دعوت ناصر هنر مشاور استاندار صورت پذیرفت. پس از تلاوت قرآن کریم، حاج شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز نشست را با تشکر از حضار آغاز کرد و گفت: انتخاب مشاور اهل سنت در استانداری نشان از صداقت، ایمان و دوراندیشی استاندار فارس است. وی افزود: از زمان انتصاب دکتر محمدهادی ایمانیه به سمت استاندار امورات مسجد به خوبی انجام و ادارات مربوطه کمال همکاری را دارند و از این بابت از استاندار سپاسگزاریم.

امام جمعه شیراز همچنین از انتصاب منصور انصاری از سوی ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی به عنوان نماینده خود در شیراز سپاسگزاری کرد.در ادامه مشاور استاندار در  امور اهل سنت استان فارس ضمن تشکر از مدعوین اظهار داشت: اساس کار ما مشورت و نظرخواهی از عموم است بنابراین مرا در این موضوع یاری کنید. حسن نیت استاندار و رئیس مرکز اسلامی حاج آقا مدیح و دکتر عبدالسلام کریمی نسبت به من را ارج می‌نهم و امیدوارم پاسخگوی اعتماد آنان باشم. در این رابطه حضور روحانیون محترم جنوب و فرمانداران بزرگوار شهرستان‌های لارستان، اوز، خنج، گراش، جویم و شیراز در هفته گذشته را به فال نیک گرفته، بدیهی است بستر برای خدمت به مردم مساعدتر می‌شود. در جلسه فرمانداران مقرر شد که درخواست‌ها و مشکلات مردم به فرمانداری‌ها منعکس و آنجا به اطلاع اینجانب برسد تا با استاندار مشورت و کارها پیگیری شود.

محمدنور هنر پیشکسوت فعال اجتماعی و رئیس هیات امنای مسجد رسول اکرم(ص) شیراز گفت: حفظ وحدت و همدلی بین آحاد مردم و بین مردم و مسئولان می‌تواند بهترین راه برای پیشبرد امور باشد. وی اضافه کرد: که مسجد رسول اکرم(ص) کانون وحدت و هویت ماست. بنابراین در آبادانی آن باید کوشا بود. محمدنور هنر مسجد اهل سنت رسول اکرم(ص) را مایه خیر و برکت دانست و گفت: ما توانسته‌ایم در بیمارستان قلب کوثر، ساخت بیمارستان سرطانی و بیمارستان پیوند اعضا، فعال ومشارکت داشته باشیم، و این از برکت مسجد رسول اکرم(ص) و اهالی تسنن شیراز و منطقه جنوب است.وی از مراحم استاندار، امام جمعه شیراز و حاج آقا مدیح و سایر مسئولان سپاسگزاری کرد.

در پایان حاج ابراهیم اسماعیلی از نیکوکاران هرمزگان و عضو هیات مدیره هلال احمر، خیرین مدرسه ساز، خیرین سلامت در هرمزگان گفت: اهل سنت در همه جا حضور پررنگ و فعال دارد. در انتخابات شرکت کرده و می‌کند و کارهای عظیم عام المنفعه را انجام می‌دهد. بنابراین از مسئولان درخواست داریم با توجه به وجود نیروهای کارآمد تحصیل کرده در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و دکترا از آنان  در پست مسئولیت‌های اداری استفاده شود.

گردهمائی با صلوات به پایان رسید و اعلام شد در روزهای دوشنبه و پنجشنبه در ساعات اداری دکتر ناصر هنر مشاور استاندار در استانداری فارس آماده پذیرائی از مراجعان است.

شماره تلفن دفتر مشاور استاندار ۰۷۱۳۲۱۲۶۳۵۸ در خدمت عزیزان در طول هفته می‌باشد.


3 دیدگاه

  1. اوزی. ساکن. شیراز

    از آقای. دکتر ناصر هنر بخاطر دلسوزی وعلاقه مندی به مسایل اجتماعی مردم و. اهل. سنت منطقه کمال تشکر. را داریم اینشالله که بتوانند. با مسافرت به شهرستان. اوز واشنایی بیشتر. با مسولین ومعتمدین سطح. شهرستان از کمبودها. ودرخواست. ها مردم. بیشتر. آشنا. شوند. ودر پیگیری. مطالبات مردم. صبور. منطقه از. طریق. استانداری اقدام. عاجل. نمایند

  2. شورای شهر اوز. توجه. فرمایند

    الان وظیفه مسولان. شهرستان اوز. مانند. فرمانداری. شورای. شهر وفعالان. اجتماعی است که با هماهنگی. وهم کاری با مشاور. استاندار آقای. دکتر هنر مطالبات وکمبودها. ومشکلات مردم. اوز. را حل. وفصل. نمایند.

  3. حسینی . هود بیدشهر

    امیدواریم جناب دکتر هنر مشاور اهل سنت استاندار فارس در انجام وظایف پیگیری مسائل و امور مناطق سنی نشین استان فارس موفق باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد