معاون سیاسی استانداری: پیشرفت هر منطقه پیشرفت کل مناطق

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز گفت: باید باور داشته باشیم که هر منطقه که پیشرفت کند در حقیقت همه مناطق پیشرفت کرده است.

به گزارش پسین اوز، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس عصر روز دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز بازدید و اظهار داشت: ما در پی ارتقاء وحدت و همدلی در منطقه و بویژه در ۴ شهرستان اوز، لار، گراش و خنج هستیم. زندگی در این مناطق مشترک و فولکور همه مشابه است. بنابراین باید سعی شود این حس در افراد ایجاد شود که هر شهرستانی که پیشرفت کند به مثابه این است که همه شهرستان ها پیشرفت کرده است.

در این بازدید که محمدصدیق پیرزاد رئیس، احمد خضری دبیر هیات امناء، محسن مهرآوران، آمنه روستا، شیما رحمانپور از اعضای دانشگاه آزاد حضور داشتند ابتدا عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه نیازمندی های را از جمله افزایش رشته ایجاد مقطع کارشناسی ارشد، وضعیت  استخدامی کارکنان، استفاده از فیبرنوری، محور جاده ای مقابل دانشگاه و موضوع آبخیزداری را مطرح کرد. معاون سیاسی استانداری ضمن اظهار خرسندی و تقدیر از هیات امناء، ریاست و کارکنان دانشگاه گفت: این ساختمان سه طبقه در حقیقت ساختمان فرهنگی، آموزشی، تولیدی و رفاهی است و من تحت تاثیر قرار گرفته و هر نوع کمکی از مجموعه استانداری برآید در خدمت دانشگاه هستم.


1 دیدگاه

  1. پیام جوانان اوز به مدیر سایت

    شما هرچه پیر تر میشوید بیشتر حریص شده آید میان این همه جوان اوزی درجمع از برادر مسن خودتان برای کارها مایه می‌گذارید اصلا به دل هیچ کس نچسبید بدانید این دولت به دنبال جوان‌گرایی است و دوران پیر مردان تمام شده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد