مناسب سازی اوز مورد بررسى قرار گرفت

مناسب سازی اوز مورد بررسى قرار گرفت :
به گزارش پسین اوز، جلسه برگزاری مناسب سازی اوز ۳بهمن ماه ۹۷ در تالار اجتماعات بخشداری اوز با حضور رئیس اداره بهزیستی لار ستان وبعضى از مسئولین ادارات اوز برگزار شد.


رئیس اداره بهزیستی لارستان در جلسه مناسب سازی اوز گفت: مناسب سازی معابر و امکان عمومی برای معلولان، سالمندان و دیگر افراد ناتوان در جامعه نیازمند به توجه بیشتر مسئولان دارد.علیرضا بال افکن افزود:اکثر ورودی ادارات و نهادهای شهر نیازمند اصلاح و مناسب سازی است. ورودی های برخی بانک ها و عابربانک ها، پارک ها، بازارچه هاهمه نیازمند اصلاح و ساخت رمپ های برای این اشخاص می باشند وى تاکید کرد که . در این راستا شهرداری و اداره بهزیستی باید همکاری بیشتری داشته باشند.
در ادامه جلسه و پس از پخش کلیپ طرح مشکلات تردد و تصاویر و مشکلات مناسب سازی سطح معابر و ادارات فاطمه اسدی مسئول بهزبستی اوز ضمن پخش کلیپ از عکس های ادارات و اماکن های عمومی و پر رفت و آمد اوز که بدون رمپ هستند و یا اگر هستند مناسب نیستند توضیحاتی برای برطرف کردن این مکان ها نیز ارائه کرد.
در این جلسه حضار: مناسب سازی، نصب رمپ، جانمایی و نصب تابلو ویژه پارک خودرو معلولان، مناسب سازی بعضی از پیاده روها و خیابان ها با توجه به تراکم ادارات دولتی در آن خیابان ها، ایجاد رمپ و استاندارد سازی مسیر خیابان ها و اماکن مذهبی، مساجد، لازم الااجرا بودن قانون مناسب سازی در ساخت و سازهای تجاری و اداری و سنگفرش خیابان ها و مدارس توسط ناظرین و کارشناسان شهرداری تاکید داشتند . تشکیل کارگروهی برای این موضوع یکی از مهم ترین مصوبات جلسه مناسب سازى بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد