نخستین جلسه رسمی شورای شهر اوز با حضور مدیران رسانه و شهردار

ارتباط و تعامل با رسانه جزء نخستین و مهم ترین برنامه های اعضای دوره ششم شورای شهر اوز بوده است. این مطلب را رئیس شورای اسلامی شهر اوز در بیست و هفتمین جلسه رسمی شورا که با حضور مدیران رسانه، شهردار و کارشناس عمرانی شهرداری تشکیل شده بود بیان کرد.

به گزارش پسین اوز، نخستین نشست رسمی شورای اسلامی شهر در حضور مدیران رسانه های شهر اوز در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه در روز دوشنبه یکم آذر ۱۴۰۰ در محل شورای اسلامی شهر اوز برگزار شد. فریدون نامی رئیس شورا قبل از تشکیل جلسه رسمی اظهار داشت: بعد از آیین تحلیف در تاریخ ۱۴ مرداد که انجام شد به تقسیم وظایف بین اعضاء پرداخته شده و مقرر گردید که روزهای شنبه و یکشنبه به عهده رئیس شورا، دوشنبه فریبا صالحی، سه شنبه فریبا برازنده، چهارشنبه سارا وحدانی و پنجشنبه عبداله ثریانژاد در دفتر شورا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ حضور داشته و در خدمت مراجعان هستند. وی به تشکیل کمیسیون های مختلف اشاره کرد و گفت: کمیسیون های عمران، فرهنگی، ورزش، امور شهر و غیره در این مدت کوتاه کارهای بزرگی توسط شورای ششم انجام شده است.

فریدون نامی افزود: سعی خواهیم کرد دستفروش های میدان خارج شهر، ساماندهی می شود و به محل جدید در مقابل جایگاه سوخت ملکی مستقر می شوند و از ساخت ساختمان شورا در خیابان طلایی خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری میدان میوه و تره بار مدرن در بلوار وحدت ساخته می شود و میدان فعلی نیز ساماندهی و نوسازی می شود. رئیس شورا سایر اقدامات را تشریح و در پایان اظهار داشت: زمین های کنار خیابان های اصلی توسط مالکان ساخته و یا زیباسازی می شود. مسعود کراماتی شهردار اوز نیز در بسیاری از موارد سخنان رئیس شورا را تکمیل و درباره طرح های عمرانی شهر توضیح داد.

پس از سخنان رئیس شورا، جلسه رسمی در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه توسط عبداله ثریانژاد نایب رئیس شورا اعلام شد و چند موضوع مطرح و به تصویب رسید. که مهمترین آنها، قرائت چند نامه شهروندان و شهرداری و سایر ادارات بود که در هر مورد تصمیم گیری شد و در ادامه جلسه مسعود باقرزاده مدیر پایگاه خبری اوز خبر، ابراهیم احمدی مدیر پیام اوز،عبدالعزیز خضری مدیر پیام دانش، احمد خضری مدیر پسین اوز، شریف بازرگانی مدیر موزه و حمیرا نامدار از پسین اوز پیشنهادات و مطالب خویش را ارائه دادند.

در پایان جلسه سارا وحدانی، فریبا صالحی و فریبا برازنده و عبداله ثریانژاد از اعضای شورای شهر ضمن تشکر از حضور مدیران رسانه درباره اهداف شورا صحبت کردند و گفتند ما خواهان ارتباط با رسانه ها هستیم و شورا دارای انسجام بوده و هیچگونه اختلاف در بین اعضاء نیست بدیهی است اختلاف سلیقه اجتناب ناپذیر است. در این نشست مسعود کراماتی شهردار، فرهاد فقیهی کارشناس شهرداری نیز دیدگاهها و چشم انداز آینده شهر اوز را تشریح کردند. جلسه در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پایان یافت.


1 دیدگاه

  1. شهروند اوز وحکایت وعده ووعید های شهرداری وشورا

    بیشتر مطالبی که رسانه ای شده است قول و قرار است و بیشتر گفته شده که در آینده این کارها میشود مردم منتظر کارهایی هستند که تاکنون شده است. ودراین جلسه همه با قول و قرار مساعد وعده داده میشود مثلاً چند ساله که وعده میدان روبروی دانشگاه پیام نور ویا میدان تره بار ویا ۴۰۰ متر بلوار به طرف بلوک داده میشود و…….؟؟!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد