نخستین شورای اداری شهرستان با حضور نماینده مجلس

به گزارش پسین اوز، نخستین شورای اداری شهرستان اوز در سال ۹۹ با حضور حسین زاده نماینده شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اوز، روسای ادارات، گروهی از معتمدان، اعضای شوراهای شهر و روستاها، بخشداران، دهیاران در ساعت ۹ و ۳۹ دقیقه صبح روز یکشنبه هشتم تیر۹۹ در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اوز در بدو ورود السا ارژنگ کودک خردسال به نماینده مجلس و همراهان خوشامد گفت و جلسه با تلاوت قرآن توسط شیخ سلمان قائدی و اجرای احمد جلیلی آغاز شد.

علی اصغر علی پور فرماندار ضمن خوشامدگوئی گفت: وحدت  و همدلی در منطقه با ایجاد شهرستان اوز در مهر ۹۸ محکم تر شد. وی افزود: در ۴ آبان ۹۸ در یک جلسه خیلی ساده توسط عبداله پور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس معرفی شده و با خود عهد بسته ام که برای این شهرستان خدمت کنم.

سخنران بعدی فرزاد شریفی مدیر دفتر نماینده در شهرستان اوز بود که گفت: کار دفتر نماینده مدون است؛ و وی بطور مختصر گزارشی از فعالیت های دفتر را در مدت کوتاه راه اندازی آن از جمله پیگیری اعتبار ورزش، بررسی مشکلات بخش بیدشهر، موضوع آتش سوزی در روستاها؛ اقدام برای تاسیس آتش نشانی کوره؛ بررسی مشکلات روستاهای قلات، گلار، شهرک توحید، کهنه و برنامه ریزی برای تولید و اشتغال پایدار و غیره ….را اعلام کرد.

حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه طی سخنانی کوتاه گفت: خدمتگزاری به مردم، جامعه و دین از آموزه های قرآن است. جمهوری اسلامی نعمتی است که باید قدردان آن باشیم. وی از نماینده مجلس درخواست کرد که در مجلس برای ۴ شهرستان بطور مساوی اهمیت قائل شده و حقوق مردم را اخذ و از حقوق مردم در همه جا دفاع کند.

 پس از آن نمایندگان شهرو روستاها به شرح زیر مشکلات خویش را بیان داشته:

فتح اله امینی نماینده شورای شهرستان و روستای محلچه، محمود محبی رئیس شورای اسلامی شهر اوز، فریبا صالحی عضو شورای اسلامی شهر اوز، شاکر عبدی نماینده فیشور، محمدشریف حاتمی نماینده شهرک توحید، محمدنور اسماعیلی نماینده کهنه، یعقوب ارتشدار نماینده بیدشهر، بهروز طاعتی نماینده کوره، سروی نماینده اسلام آباد، انصاری نماینده گلار، سیدیوسف حسینی نماینده خیران بخش بیدشهر، هدایت نامی نماینده کمیته مالی کارگروه ارتقاء، احسان آزرمی نماینده جوانان و عبدالحمید اجرایی نماینده اسلام آباد به ترتیب مسائل و مشکلات را در مدت حداکثر ۵ دقیقه بیان کردند.

پس ازآنان فرماندار ضمن تائید مطالبات مردم شهر و روستاها گفت: آب، راه، گاز، مخابرات، اقتصاد، عمران و سیاست مورد توجه است که مشروح سخنان وی جداگانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

اما گزیده سخنانه وی چنین است:

* بیمارستان راه پیما را مجوزدار می کنیم شاید برای تامین اجتماعی

* فیبرنوری از هرم شروع شده در هفته دولت افتتاح می شود.

* گازرسانی به بخش بیدشهر انجام خواهد شد.

* درجه شهرک صنعتی از ۲ به ۴ ارتقاء می یابد.

* برای رفع مشکل آب اوز و کهنه برنامه داریم.

* با جدیت ادارات را در اوز مستقر خواهیم کرد.

* شهرداری در کوره و بیدشهر تاسیس می شود.

* با ارتقاء فیشور در محدوده شهرستان اوز فعالیت می شود

* روستاهای هیرم و اسلام آباد محروم ترین روستاهای شهرستان هستند.

در انتهای جلسه دکتر حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز سخنان مهم و مبسوطی ایراد کردند که بطور جداگانه در سایت و نشریه پسین اوز درج خواهد شد.

 گزیده سخنان وی چنین است: من عمل گرا و نتیجه گرا هستم، در عزل و نصب مدیران دخالت نمی کنم ولی اگر مورد مشورت قرار گرفتم وارد عمل می شوم. مردم اگر مطالبه گر باشند و پای کار بیایند من هم هستم. از رقابت کاذب پرهیز کنید. پایان هر ۶ ماه بیلان کار از فرماندار و مدیر دفتر می خواهم. بانوان در اوز قابل تکریم و ارزشمند هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد