نخستین همایش مروجان کتاب در تهران با اجرای فروغ هاشمی

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز نخستین همایش مروجان کتاب مناطق روستائی و عشایری را اجرا کرد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از خبرگزاری میزان، نخسیتن همایش مروجان کتاب مناطق روستائی و عشایری ایران در مجتمع آدینه تهران برگزار شد.

در این همایش دو روزه، دهیاران و مروجان کتاب و کارشناسان فرهنگی در کارهای آموزشی مرتبط با ترویج کتاب شرکت داشتند. در این جشنواره انسیه گلابی بخشدار مرکزی، تاج الدین محمدی دهیار، فاطمه گل حقیقت مسئول کمیته فرهنگی شورای اسلامی فیشور و فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز به نمایندگی از استان فارس شرکت داشتند.

فروغ هاشمی به عنوان مجری جشنواره افتتاحیه توانست بدرخشد. بطوری که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از وی از شهرستان اوز به عنوان یک شهرستان فرهنگی و توانا در امر کتابخوانی به نیکی یاد کرد.

در آیین افتتاحیه این جشنواره وزیر و معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد، دبیر کل نهاد کتابخانه های کشور، معاون توسعه کتابخانه ها، رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدیرکل مجتمع و فعالیت های فرهنگی حضور داشتند و فروغ هاشمی به خوبی توانست افتتاحیه را به عنوان مجری مدیریت و اداره کند.


2 دیدگاه

  1. آفرین به مدیر ارشاد شهرستان اوز ، می خواست از وزیر درخواست عمومی بکند

  2. تقاضای مردم. از خانم فروغ. هاشمی. ریس. اداره ارشاد

    خانم فروغ هاشمی باید فکری به حال انتخاب یک خبرنگار صدا وسیمای فارس. برای. شهرستان. اوز بنمایند. که آقای. فرماندار هم آنرا. تاکید. کردن. اوز. در سطح.اسنان. در بی خبری است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد