نرخنامه سرویس کاران سیستم های سرمایشی دارای مجوز قانونی

ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اوز با اشاره به فصل گرما و نیاز مردم شهرستان به سیستم سرمایشی ضمن تاکید و توصیه بر اخذ خدمات توسط شهروندان از واحدهای دارای مجوز قانونی و محل کسب، اعلام نمودند که متاسفانه گاها شهروندان از افراد فاقد مجوز و بدون محل کسب و کار خدماتی نظیر تعمیر، سرویس و یا حتی نصب سیستم سرمایشی استفاده می نمایند که این امر باعث تحمیل هزینه های گزاف به شهروندان شده و پیگیری شکایت شهروندان از طریق اداره صمت و اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه را با مشکل مواجه می نماید.

لذا از شهروندان تقاضامندیم که از افراد دارای مجوز، خدمات اخذ نمایند چرا که این افراد مدارک و مجوز مربوطه را از مراجع ذیصلاح دریافت و آموزش های لازم جهت ارائه خدمات را اخذ نموده اند.

ایشان همچنین بیان نمودند که همکاران ما در اتحادیه مربوطه اقدام به تهیه نرخنامه مصوب (نرخنامه پیوستی) نموده اند و تمامی واحدهای خدماتی ملزم به رعایت نرخنامه مذکور می باشند.

روابط عمومی اداره صمت شهرستان اوز


1 دیدگاه

  1. استاندار فارس. ومطالبات مردم. اوز

    از فرماندار محترم اوز انتظار میرود که در سفر قریب الوقوع. استاندار فارس به اوز. ۳. مورد مهم. جاده بلوک. ومربط. ۲_ مخزن. اب دولتی ۳_. تاسیس. اداره. ثبت. اسناد املاک. را به صورت جدی ووبه صورت مطالبه عمومی. از استاندار فارس. درخواست. نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد