نشست مدیران زن اداره های شهرستانهای استان فارس با حضور استاندار

در روز یک شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ با حضور استاندار فارس و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری از مدیران زن شهرستان ها تقدیر شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از طیبه نامی مشاور فرماندار در امور زنان و خانواده فرمانداری اوز، روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ در نشستی که با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس و زهرا یقطین مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و مهمان این مراسم هاجر اختری، محقق و پژوهشگر الگوی زن سوم در تالار شهید امامی استانداری برگزار شد مدیران زن شهرستان اوز انسیه گلابی، طیبه نامی، فروغ هاشمی، فوزیه زارع، سارا آذری، افسانه اعتمادی، پروانه پدرام، فرناز خضری، فاطمه اسدی و خیرالنسا نوروزی حضور داشتند.

سخنران این مراسم مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بود که در خصوص ارزش و مقام زن و معرفی شهرستان اوز به عنوان دارا بودن رتبه اول در انتصاب مدیران زن و همدل بودن مسئولین و حضور و تشویق در انتخابات پیش رو صحبت کرد.

در ادامه از چهار مدیر شهرستان های استان برای بیان مسائل و مشکلات دعوت شد. که از شهرستان اوز فروغ هاشمی در خصوص حوزه فرهنگ و ارزشهای شهرستان صحبت کرد. وی برای ایجاد زیر ساخت ها از مسئولین استانی و کشوری درخواست مساعدت کرد. مراسم از ساعت ۱۳ شروع و ساعت ۱۷.۳۰ به اتمام رسید.

لازم است از همکاری فرمانداری، بخشدار بیدشهر، شهرداری و منابع طبیعی شهرستان از سپاسگزاری می کنیم.

 


1 دیدگاه

  1. قابل توجه. خانم. فروغ. هاشمی

    خانم فروغ هاشمی که ریس فرهنگ. اوز. هستند. چرا یک نفر خبر نگار برای صدا وسیمای فارس. معرفی. نمی کنند. زیرا اوز. درسطح. استان. در بی خبری. است. همه شهرهای مجاور. خبرنگار. صدا وسیما. فارس. دارند. به غیر. از. اوز. چرت ،؟؟؟ مردم ومسولان. در اوز. به خبرنگار برای. اوز. نیازدارند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد