نشست مشترک هیات های امناء و اجرایی دانشگاه آزاد اوز

به گزارش پسین اوز، نشست مشترک هیات های امناء، اجرائی و کارکنان دانشگاه آزاد  اسلامی اوز در ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۷ در تالار شیخ سعدی دانشگاه(خیریه محمدامین کمالی) با دبیری محسن مهرآوران برگزار شد.

در این جلسه ابتدا قرآن توسط محمدطاهر قاضی زاده قرائت شد. مهرآوران دستور جلسه را اعلام کرد. بر این اساس اظهار داشت: ۱-عملیات ساختمان ضلع شمالی دانشگاه به سرعت ادامه دارد و به یاری خدا تا پایان ماه رمضان به اتمام می رسد. ۲-به حول و قوه الهی بلوار ورودی در حال اتمام بوده و آماده آسفالت است. ۳-گردهمایی اوزی های ساکن خارج از اوز علاوه بر سود همگانی برای شهر و دیارمان مهمترین دستاورد آن قول مساعد محمدابراهیم فقیهی در پرداخت بخشی از هزینه ساخت سردرب دانشگاه بود، که عملیات اجرائی آن به عهده مهندس فریدون نامی واگذار شده است. ۴-چند مورد از مسائل دانشگاه نیز مطرح که مورد تایید قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اوز در بخشی از سخنانش گفت: سیاست کاری ما بر شفافیت مالی و اداری بنا نهاده شده است. وی از مهرآوران و نامی که با همت خویش از دریافت دستمزد خویش در طرح ها پیشقدم شده اند تشکر کرد، و تراز مالی سال ۱۳۹۶ را به جلسه ارائه داد و اظهار داشت: کسانی که حتی مقداری قند، شکر، چای و بیسکویت نیز به دانشگاه هدیه کردند در فهرست درآمدها و هزینه ها ثبت شده است.

در ادامه جلسه حضار و اعضای هیات امناء هر کدام در مورد کیفیت آموزشی دانشگاه، نقشه محوطه، پرداخت حق الزحمه مدرسان و غیره بحث و گفت و گو کردند. شهردار در مورد نصب تابلوهای سینما و نام دانشگاه قول همکاری داد. مسعود کراماتی گفت: حریم شهری باید در نظر گرفته شود. ساخت بلوار خارج از محدوده شهر به عهده ما نیست ولی با خیران صحبت شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد