نشست هم اندیشی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف باکسبه و بازاریان فیشور

با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان اوز مسائل و مشکلات صنفی دهستان فیشور مورد بررسی قرارگرفت.

این جلسه با حضور انسیه گلابی بخشدار مرکزی، ماهوری رئیس اداره صمت، تاج الدین محمدی دهیار دهستان فیشور، علی تیرزن رئیس اتاق اصناف، روسای اتحادیه های صنفی شهرستان، شورای شهر فیشور و جمعی از کسبه و بازاریان این شهر درسالن کنفراس دهیاری فیشور برگزار شد.

انسیه گلابی بخشدار مرکزی در این نشست گفت: امیدوارم چنین جلساتی موجب حل مسائل و مشکلات احتمالی صنفی در دهستان فیشور شود.

ایشان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی را مجموعه ای تاثیر گذار در حل مسائل و مشکلات بازار دانست وخاطره نشان کرد اصناف می تواند بازوهای اجرایی بخشداری در حوزه تجارت وتنظیم بازار در شهرستان و بخش های تابعه باشند.

ماهوری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اوز ضمن بیان جایگاه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در قانون اظهار داشت: موفقیت، رشد و رونق بازار، در سایه رعایت قوانین و مقررات صنفی است.

وی درخصوص ساماندهی دست فروشان و فعالیت بازارچه فیشور گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب و در خور مردم فیشور باید مسئولیت پذیر بود و برای فعالیت بازارچه این شهر، هماهنگی های لازم با اداره صمت واتاق اصناف وجود داشته باشد.

وی همچنین گفت: ما مخالف دست فروشی و فعالیت بازارچه فیشور برابر قانون نظام صنفی نیستم اینگونه فضاهای صنفی باید در قالب یک مجموعه مسئولیت پذیر قرارگیرد تا ساماندهی های لازم برای فعالیت آنها فراهم گردد؛ به شکلی که واحد های صنفی فیشور نیز متضرر نگردند.

تاج الدین محمدی دهیار دهستان فیشور ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی گفت: این گونه دیدارها موجب می‌شود تا بامشکلات اصناف از نزدیک آشنا شویم و با مکتوب کردن آن در اولویت های تصمیم گیری مدنظر قرار گیرد.

وی در ادامه خواستار ساماندهی بازارچه فیشور و همچنین نظارت بر فعالیت دست فروشان شد به شکلی که هم به نفع مردم فیشور باشد و هم اجازه فعالیت بازارچه فراهم گردد.

علی تیرزن رئیس اتاق اصناف شهرستان نیز در این جلسه آماری از واحدهای صنفی بخش مرکزی و به تفکیک شهر فیشور و روستاهای تابعه این دهستان ارائه داد و ابراز داشت که صنوف فیشور برای فعالیت صنفی خود شایسته است ارتباط بیشتری با اتاق اصناف شهرستان داشته باشند.

در این نشست شکوفه انصاری، حاج عبدالله معصوم نژاد، نویدخادمپور، محمدسروی، علی رضایی، مهران امینی، وحید ایزدپناه، داریوش ایزدی روسای اتحادیه های صنفی شهرستان اوز و مسعود فضلی بازرس اتاق اصناف نیز حضور داشتند و به سوالات مطرح شده صنفی پاسخ دادند و به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مباحث صنفی پرداختند.

پایان بخش این نشست افتتاح فروشگاه بزرگ عرضه محصولات پروتئینی فیشور بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد