نمایشگاه دستاوردهای مقابله با تروریسم

به گزارش پسین اوز، نمایشگاه دستاوردهای مقابله با تروریسم تکفیری در شیراز برپا شد.

مدیرکل اطلاعات استان فارس هدف از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقابله با تروریسم را آگاهی بخش به مخاطبان درباره مبارزه بی امان وزرات اطلاعات، گروههای تکثیری تروریستی اعلام کرد. وی همچنین گفته است هدف گروهای تروریستی در سال های اخیر سلب امنیت استان فارس و شهر شیراز بوده است که با شکست مواجه شده اند.

در آئین افتتاح نمایشگاه که در روز یکشنبه ۱۳ اسفند۹۶ در ساختممان مرکز اسناد جهان اسلام در شیراز، برگزار شد آیت اله دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، اسماعیل تبادار استاندار، علما و روحانیون و اعضای شورای تامین فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس کل دادگستری حضور داشتند و در روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶ به دعوت بخشداری اوز گروهی از علماء و روحانیون اهل سنت، اعضای شوراهای اسلامی و معتمدان شهر و روستاها، اعضای انجمن نواندیشان اوز و شوراها و روحانیون خنج و روستاهای تابعه و لارستانی های مقیم شیراز در دو نوبت صبح از نمایشگاه بازدید داشتند.

در این نمایشگاه مستندات مربوط به فعالیت، اقدامات و انهدام ده ها تیم تروریستی اعزامی به کشور تجهیزات انفجاری، سلاح های کشف شده ابزار و وسائل الکتریکی به نمایش گذاشته شده بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد