نمایندگان مردم بستک، ارتقاء اوز را تبریک گفتند

به گزارش پسین اوز جمعی از مسئولان و معتمدان شهرستان بستک با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی اوز، ارتقا اوز به شهرستان را تبریک گفته و با چگونگی روند تاسیس دانشگاه آزاد و ادامه فعالیت آن آشنا شدند.

مهمانان ابتدا از قسمت های مختلف دانشگاه بازدید و سپس با گروهی از هیات امنا، کارکنان، اساتید و مسئولان دانشگاه به صحبت و رایزنی پرداختند.

ابتدا رئیس دانشگاه آزاد اوز ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت: اعتماد به نفس و همدلی راز موفقیت ما بوده است. عبدالعزیز خضری اظهار داشت: تعامل و شفاف سازی توانست ما را به مقصود نزدیک کند. رئیس شورای اسلامی شهر بستک ضمن تبریک ارتقاء گفت: ما امروز از طرف مردم بستک خدمت رسیدیم تا ارتقاء به حق مردم را تهنیت بگوئیم. صلاح الدین احمدی به پیوند تاریخی اوز و بستک اشاره کرد و گفت ما خواهان ارتباطات بیشتر هستیم تا از تجربیات شما بهره مند شویم. اسماعیل امینائی رئیس دانشگاه پیام نور بستک دکتر سعید سعیدی معتمد، عبدالقادر صالحی مدیر عامل انجمن خیریه بستک، محمدصالح موسس، معتمد بستک نیز ابتدا ارتقاء اوز را تبریک و در مورد وحدت و همدلی به صحبت پرداختند و دکتر عیانه دلالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بستک نیز از هیات امنا و ریاست دانشگاه اوز درخواست کرد تا ضمن بازدید از بستک مشاوره و راهنمائی های لازم را ارائه دهند.

 در این بازدید دکتر محمد سعید سعیدی معتمد، دکتر حسن مدنی معتمد، صلاح الدین احمدی رئیس شورای شهر بستک، عبدالقادر صالحی مدیر عامل انجمن خیریه جنوب، دکتر عیانه دلاکی رئیس دانشگاه آزاد بستک، دکتر محمد دهباشی معتمد، محمدصالح موسس معتمد، اسماعیل امینائی رئیس دانشگاه پیام نور بستک و عبداله بستکی مسئول امور اداری دانشگاه آزاد بستک و از اوز محمدصدیق پیرزاد، احمد خضری، جعفر راستگو، حاج محمدامین کمالی از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد، عبدالعزیز خضری، پروانه پدرام، آمنه روستا، پگاه بالانچی، شیما رحمان پور، محسن مهرآوران، ناصر خضری، طاهر قاضی زاده و فاطمه قاسمی از کارکنان دانشگاه حضور داشتند و مهمانان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد دانشگاه و صرف شام اوز را به سوی بستک ترک کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد