نوید ارتقای بیدشهر در افتتاح پروژه های دهه فجر

سالن ورزشی چند منظوره بیدشهرشهرستان اوز در ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ با حضور مسئولین استانی و شهرستان، مردم و معتمدین به بهره برداری رسید.

به گزارش پسین اوز، کاملی امام جمعه بیدشهر بیان کرد: این سالن به مساحت ۱۶۵۰ مترمربع در سال ۱۳۹۳ که اسکلت این سالن توسط خیر بیدشهری سیدعبدالرحیم سید محمد سید موسی ساخته شد و در سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید که ۲۰ درصد آن خیرین و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شده است.

حسنی معاون توسعه و منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: من از وجود مردم ورزش دوست لذت می برم و از بابت تاخیر پروژه که بابت مسائل اقتصادی و اداری که باعث شد این پروژه به تاخیر افتد عذرخواهی می کنم. ما پروژه های زیادی در استان های مختلف دیده ایم اما همچین پروژه هایی خصوصاً در شهرهای جنوب را نمی توان به این وسعت ببینیم چون یکی اینکه همکاری و حضور خیرین و مردم ورزش دوست پای کار هستند که باعث شده در خصوص توسعه ورزشی این اتفاقات خوب بیفتد. امید که شاهد رونق رشد بچه ها و جوانان در صحنه ورزشی باشیم و این ورزشگاه مبارک همه مردم باشد.

حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لار، گراش، خنج و اوز گفت: برای تامین اعتبار و به سرانجام رسیدن این پروژه پس از بازدیدی که در سال گذشته داشتیم پیگیری های متعددی صورت گرفت که به حمداله امروز شاهد افتتاح آن هستیم. وی افزود: با درخواست این جانب از استانداری و پس از حضور کارشناسان تقسیمات کشوری در بیدشهر پیگیری هایی برای ارتقاء بیدشهر انجام شد.

محبی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس ضمن تقدیم سلام خود به مردم شریف و خیراندیش در منطقه کوره و بیدشهر اظهار داشت: امروز توفیق بود در شهرستان اوز ۶ پروژه را افتتاح کنیم که جمع پروژه های افتتاح شده شهرستان اوز در دهه فجر ۱۶ پروژه است که با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان که از اعتبارات دولتی و خیرین تامین شده است. در استان فارس قریب ۷۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که به کوری چشم دشمنان و به شادی دل مردم شریف عزیز ان شالله سال ۱۴۰۱ اتفاقات بزرگ و بیشتری قدم برداریم. در خصوص ارتقای بیدشهر همان طور که دکتر حسین زاده فرمودند علی رغم اینکه بخشی از موضوعات اداری آن باقی مانده است اما به عنوان عیدی بنده در دهه فجر امسال خدمتتان عرض می کنم که ان شالله آن را نهایی فرض بفرمایید و در آینده نزدیک افتتاحیه را انجام خواهیم داد.

در پایان سالن ورزشی چند منظوره و مسجد ورزشگاه توسط مسئولین افتتاح شد.

گزارش و عکس: حمیرا نامدار و مریم سمیعی


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد