نیمه پنهان روز مره گی ها

کتاب «نیمه پنهان روزمره گی ها» نوشته ایرج اعتمادی چاپ و منتشر شد. این کتاب در قطع رقعی با جلد سلفون در ۹۴ صفحه با بها ۳۳ هزار تومان از سوی  انتشارات فرهنگستان ادب منتشر شده است.

به گزارش پسین اوز و به نقل از توزیع کنندگان کتاب در شهر اوز کتاب «نیمه پنهان روز مره گی ها» نوشته چهره آشنا شهرستان قشم در یکهزار نسخه چاپ شده است، که ۲۰۰نسخه آن در شهر اوز برای ارگان ها و موسسات فرهنگی به صورت رایگان توزیع شده است. هدف از این اقدام فرهنگی از قول نویسنده کتاب چنین است که هزینه چاپ این کتاب به همت ابراهیم ملکی از فرهنگ دوستان شهر اوز تامین و پرداخت کرده است و در قبال آن ۲۰۰ جلد کتاب در شهر اوز توزیع گشته است. از صفحه ۵۹ کتاب تا صفحه ۷۸ کتاب که فصل دوم کتاب را تشکیل می دهد. به خاطرات مکتوب پرداخته شده است.

«سفر خاطره ای از اوز، شهر تواضع و ادب» به زیبائی نگاشته شده است، چهارم آذر ۱۳۹۵ نشستی با حضور اندیشمندان و علاقمندان، فرهنگ و ادب در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اوز برگزار که «کتاب پسر ناخدا ابراهیم» نوشته ایرج اعتمادی با حضور خودش نقد و بررسی شد و وی این واقعه را بسیار زیبا و دلنشین در کتاب منعکس کرده است. کتاب در ۲ فصل: ۱-دلنوشته ها ۲-خاطرات مکتوب تنظیم و با نثر ساده و دلنشین نگاشته شده است. برای ایرج اعتمادی  دوست و همکار و علاقمند و نویسنده کتاب آرزوی موفقیت داریم.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد