هجدهمین شماره پسین اوز منتشر شد

گام بلند مردم برای ساخت منبع آب اوز، افتتاح تالار اختصاصی خیرساز تنیس روی میز، معاون اجتماعی مجتمع علوم دینی: خوشبختی یعنی لذت بردن از خدمت به دیگران، جشنواره طرح و رنگ و لباس، بازاچه کار و فناوری و هنر در مجتمع آفرینش، مدال های رنگی مسابقات بین المللی اوراسیا بر گردن کاراته کاران اوز و همایش نگاه سبز از تیترهای این شماره پسین اوز می باشد.

مقالات صفحه سلام شامل: بردباری و امیدواری نوشته احمد خضری، نوروز جشن بزرگ طبیعت نوشته بهرام رفیعی، همبستگی زمینه ساز توسعه پایدار نوشته حمیرا نامدار و فرصت ها و چالش ها جوانی نوشته علی تیرزن می باشد.

دیگر مطالب و مقالات این شماره: نگاهی اصلاحی به آداب و رسوم تعزیه در اوز، سیستم ارباب رعیتی، سوخت جدید با فلزات، نگاهی به چگونگی تاسیس مدرسه و مجتمع علوم دینی اوز، طراحی و دکوراسیون داخلی منزل، اولین مهاجرت اوزی ها به استان کرمان، به جای آب شیرین چشمه شور، نگاهی به صورتجلسه معتمدین اوز در ۶۲ سال پیش، پیدایش پوشاک و سیر تحولات آن در ایران(۱)، سیب زمینی.

مصاحبه شوندگان این ماه: شیخ مهرزاد رسولی مسئول معاونت اجتماعی مجتمع علوم دینی اوز: خوشبختی یعنی لذت بردن از خدمت به دیگران و حاجیه خیری گرامپور: خاطراتی از ماماهای سنتی همراهان همیشگی نوزادان.

مطالب صفحات: تاریخی، روزنگار، یادها و خاطرات، مقالات، ورزشی، خانواده و ادبی زینت بخش شماره ۱۷ پسین اوز هستند.

دوستان، همراهان و شهروندان بخش اوز می توانند آخرین اخبار را به تفصیل در پسین اوز مطالعه کنند. پسین اوز در مطبوعاتی های لار، گراش، شیراز، بندرعباس و روستاهای توابع اوز و بویژه از مطبوعاتی عالی زاده و جایگاه سوخت ملکی تهیه فرمایند.


1 دیدگاه

  1. نظر خواننده خبر

    به استحضار مدیریت محترم سایت پسین اوز میرساند که طراحی صفحه اول شماره هیجده از نطر اینجانب بسیار زیبا و دلنشین میباشد اما کلمه اوز در تیتر روزنامه بهتر بود واصحتر و خوانا تر باشد. در مورد صفحه اخر هم طراحی و چیدمان آگهی ها و رنگ نیز زیبا میباشد . در مورد اگی الهام خصری نیز لازم است فعالیت کاری خود در کنار ادرسهای ارایه شده مختصری نوشته میشد تا خوانندگان متوجه متظور اگهی بشوند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد