همایش روزنامه دیواری کتاب و کتابخوانی مکتب خانه های اوز

به گزارش پسین اوز، همایش روزنامه دیواری کتاب و کتابخوانی دانش آموزان ۲۱ و ۲۲ آبان ماه ۹۸ به همت معاونت اجتماعی مجتمع علوم دینی اوز در بوستان نوروز به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

در این آئین در روز ۲۱ آبان ۱۱۰ دانش آموز پسر از مکتب خانه های: زمین پیما، مسکن مهر الریان، امهات المومنین و ثریا نژاد و در روز ۲۲ آبان ماه ۱۸۰دانش آموز دختر از مکتب خانه های: دارالسلام، فاطمه الزهرا(س)، زمین پیما، امهات المومنین، مکسن مهر الریان و ثریانژاد با روزنامه دیواری توسط دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم، نقاشی دانش آموزان پایه های اول، دوم و سوم با موضوع کتاب قصه یونس پیامبر(ع) هنرهای خود را در معرض دید قرار دادند.

این همایش فرهنگی و هنری شاخه دانش‌آموزان که زیر نظر واحد دعوت مجتمع علوم دینی می باشد و متشکل از کمیته های بهداشت، مسابقات، و مراسمات عضو مکتب خانه های اوز است به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و مشارکت گروهی دانش آموزان دایر شده است.

هدف از ترویج این برنامه ها همبستگی بیشتر بین دانش آموزان و  فرهنگ مطالعه  و مشارکت های گروهی با توجه به گرایش نسل جوان به فضای مجازی، تدوین برنامه های فرهنگی و اجتماعی برای نشاط اجتماعی می باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد