همراهی پایگاه فرهنگی اجتماعی فیشور با رشا

پایگاه فرهنگی اجتماعی *پشور* به رشا ( رسانه شهرستان اوز ) پیوست.

پایگاه فرهنگی اجتماعی پشور که با مدیر مسئولی شاکر شیخ عبدلی و همکاری شیخ عبدالعزیز نصریانی، زینل یوسفی،عبدالله نامور،رحمت الله میران و ایوب سلیمانی اداره می شود به رسانه شهرستان اوز (رشا) پیوست .

این پایگاه اینترنتی در تاریخ ۱۲ مهر ۱۳۹۵ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته و فعالیت آن در زمینه اخبار و گزارش از سطح منطقه در زمینه های مختلف ، مصاحبه با افراد و فعالین اجتماعی، انعکاس مشکلات و نیازمندیهای فیشور و منطقه ، نشر پیامهای مخاطبین جهت ایجاد همدلی و صمیمیت بین اهالی و تلاش در زمینه اشتغالزایی به وسیله ارتباط مؤثر با سرمایه گزاران و خیرین فیشور و کل شهرستان اوز می باشد .

لازم به ذکر است که ماهنامه بهار فیشور در ابتدا با سردبیری دکتر عبدالقادر زاهدی و سپس شیخ عبدالعزیز نصریانی از فروردین ٨۵ تا فروردین ٩٣ بدون وقفه چاپ می شد (٩٧شماره) ، اما از آن موقع تاکنون دیگر چاپ نشده است.
بهار فیشور مدتی زیر مجموعه صحبت نو لار و مدتی هم زیرمجموعه سبحان شیراز بوده است .

مدتی بعد از اینکه انتشار ماهنامه بهار فیشور در سال ٩٣ متوقف شد، جهت اطلاع رسانی و درج اخبار فیشور، مجوز پایگاه خبری پشور در سال ۱۳۹۵ به مدیریت آقای شاکر شیخ عبدلی اخذ گردید و به مدت بیش از سه سال اخبار منطقه لارستان با محوریت فیشور پوشش داده می شد. تقریبا بیش از یک سال به علت کمبود نیرو و مشکلات فنی سایت، نشر اخبار و اطلاعات محدود به اینستاگرام و تلگرام بود تا اینکه در تیرماه ۱۳۹۹ پایگاه خبری پشور با طراحی جدید دوباره کار خود را شروع نموده است.

ما ضمن خیر مقدم به همکاران فرهنگی و رسانه ای خود ، این همکاری و اتحاد را به فال نیک گرفته و برای آنان آرزوی موفقیت می کنیم .

شریف بازرگانی


3 دیدگاه

  1. کارمند بومی از اوز

    ورود خبری همشهریان فیشوری به جمع خبرنگاران واهالی رسانه شهرستان را تبریک وبرای انها ارزوی توفیق داریم

  2. خوش خبر باشید

    خیلی خوب شد زیرا جای خالی اخبار منطقه اباد فیشور ومحلچه در منابع خبری شهرستان اوز خالی بود

  3. طرح توجیهی ارتقای فیشور باید توسط فرمانداری اوز پیگیری وتعقیب شود فیشور دومین شهر بعداز اوز در حوزه شهرستان است جمعیت بالای ۵۰۰۰ نفر ساکن فیشور هستند وداردای امکانات وزیر ساختهای لازم برای ارتقاست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد