هم اندیشی رئیس دفتر نماینده مردم در شهرستان اوز با مسئولین بخش بیدشهر

◻️به گزارش پسین اوز وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی مهندس حسین زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز، دوشنبه دوم تیرماه ۱۳۹۹، جلسه هم اندیشی فرزاد شریفی رئیس دفتر نماینده مردم در شهرستان اوز با همراهی شیخ اسماعیل فقیهی و سید یوسف حسینی و با حضور شیخ عبدالله منصوری امام جمعه کوره، شاه حسنی بخشدار بیدشهر، و دهیاران کوره، اسلام آباد، هود، قلات، هیرم، گلار و اعضای شورای اسلامى در بخش بیدشهر به مرکزیت کوره برگزارشد.

💬فرزاد شریفی رئیس دفتر نماینده مردم در شهرستان اوز، توسعه متوازن منطقه، محرومیت زدایی و اشتغال زایی را جمله مهمترین اهداف و شعارهای مهندس حسین زاده دانست و به مردم اطمینان خاطر داد که دفتر نماینده برای بررسی و حل مشکلات در کنار مردم خواهد بود. وی در ادامه افزود: امیدواریم با مساعدت و همیاری بیشتر مردم و مسئولین، بتوان نقش بسزایی را در رفع مشکلات و خواسته های مردمی ایفا کرد.

💢وجود مشکل جدی تامین آب برای بخش بیدشهر و توابع آن، بهسازی جاده کوره به هیرم، حذف گردنه اوز به شهرک توحید و کوره، وجود مشکل تامین برق بیدشهر، تامین ماشین اتش نشانی کوره، تعیین تکلیف زمین ورزشی هیرم، تعیین تکلیف سالن ورزشی بیدشهر، آسفالت ورودی گلار، اتمام پروژه آسفالت ورودی قلات، تعیین تکلیف اراضی هیرم جهت توسعه بافت مسکونی از جمله مطالبات مردمی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

◻️در پایان این دیدار از مجموعه ورزشی چندمنظوره خیرساز کوره با بیش از هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی بازدید شد.

 


3 دیدگاه

  1. قابل توجه. جناب فرزاد شریفی مسول دفتر. نماینده محترم. در اوز

    باید. این. جلسات در بخش مرکزی شهرستان. ودر. روستای بزرگ. فیشور هم تشکیل. شود تا. توازن. وعدالت. رعایت. گردد

  2. فیشوری از شیراز

    اگر به فکر شهر فیشور نباشید مردم باید فکر دیگری بنمایند همه اش از بیدشهر مطلب مینویسید

  3. قابل توجه بخشداری مرکزی اوز

    بدانید که در شهرستان اوز بعد از خود اوز بزرگترین منطقه فیشور است که شرایط شهر شدن را سالهاست که دارد وباید در ان شهرداری تاسیس شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد