هیات دوچرخه سواری اوز در بین سه هیات برتر استان قرارگرفت

هیات دوچرخه سواری بخش اوز در راستای تلاش های خوددر جلب حمایت خیرین از ورزش دوچرخه سواری و احداث خانه دوچرخه در اوز ، احداث پیست دوچرخه سواری کوهستان ،انجام مسابقات متعدد دوچرخه سواری ، شرکت در تورنمنت های مختلف ورزشی و مشارکت در احداث ایستگاه دوچرخه با همکاری شهرداری اوز و تلاش برای کمک به توسعه و رشد این ورزش در شهر اوز به عنوان یکی از سه هیات برتر دوچرخه سواری استان معرفی شد ودر جلسه ای که به همین خاطر در سالن کنفراس پارک آزادی شیراز برگزار شد از سوی دکتررضایی معاونت عمرانی استانداری فارس ، دکتر افشین ملایی سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی، کامیاب مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان و جمعی از مسئولین ادارات  شهرستانهای استان با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرارگرفت.

شایان ذکر است سعیدپرمون مسئول هیات دوچرخه سواری بخش اوز است که از زمان مسئولیت در این هیات و موفقیت های به دست آمده در سال گذشته توانسته است با همکاری سایر اعضای هیات  کارنامه موفقی از فعالیت های هیت دوچرخه سواری  در دو بخش آقایان و بانوان داشته باشد که به همین سبب وی و هیات دوچرخه سواری اوز از سوی مقامات ورزشی کشور و استان مورد تقدیر وتشکر قرار گرفت.


6 دیدگاه

  1. با عرض تبریک به تمامی دوست داران هیت دوچرخه سواری خصوصا جناب پرمون امیدوارم که موفق باشندودر تمام عرصه های ورزشی امیدوارم که با درایت هر چه تمام تر وبا بکار گیری جوانان به پیشرفت هر چه بهتر در تمامی ورزش ها نام شهرمان در پر افتخار ترینها قرار گیرد…..

  2. همشهری دلسوز طرفدار پیشرفت جوانان اوز

    از مسولین ورزشی اوز میخواهم اکنون که در زمینه ورزش اوز تلاش و زحمت میکشند جوانان اوز در زمینه ورزشهائی تشویق و ترغیب نمایند که خدای نکرده زمینه های بروز فساد در آنها نباشد و اوز بعنوان مردم فرهیخته و با فرهنگ در کلیه زمینه ها با ورزشهائی که امکان رشد و آینده برای جوانان داشته باشد تشویق و ترغیب نمایند تا در صورت موفقیت در آن رشته ورزشی درچارچوب مقررات وسیاستهای جاری کشور بتوان آنها را از صدا و سیما پخش و مشاهده نمود و به این قهرمانان افتخار کرد نه اینکه در زمینه ورزشهائی تلاش و اتلاف وقت نمایند که امکان نشان دادن آنان در شبکه های صدا و سیما قابل پخش و یا نمایش نباشد یا در زمینه ورزشهائی باشد که اگر در مسابقات منطقه ای یا آسیائی و یا جهانی کسب شرکت مینمایند مسولان فدراسیونهای ورزشی و خبرنگاران آنان را همراهی کنند و نتایج و موفقیت کسب شده یا بدست آمده در رسانه ها و نشریات و صدا و سیما و همچنین در کلیه پایگاههای خبری قابل انتشار و قایبل دسترسی و رویت باشد. البته باید اولویت جوانان اوز ادامه تحصیلات عالیه باشد که امری اصولی و زیربنائی است متاسفانه هر روز خبرهای ناخوشایندی برای بعضی ورزشکاران چه در داخل کشور و چه در سطح جهانی منتشر میشود که بسیاری را متاسف میشوند. اتفاقاتی که در مسابقه اخیر در مسابقات فوتبال تهران رخ داد نشان از اینگونه اتفاقات ناگوارمیباشد که باید هم ورزشکار آگاه باشد هم تماشاچی نیاز به دوراندیشی و فرهنگ سازی دارند ورزش برای نشاط بیشتر جامعه میباشد اما گاها اتفاقی رخ میدهد که مردم و جوانان از گرایش به آن منصرف مینماید. امیدوارم مسولان ورزشی اوز و جوانان و بخصوص خانواده های این عزیزان در این زمینه و آینده آنان بیشتر توجه و آینده نگری نمایند. ورزشهائی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال ، فوتسال، تنیس، تنیس روی میز، شطرنج، اسب سواری دوچرخه سواری، انواع مسایقات دو میدانی و شنا و سایر ورزشهای مقبول و ارزشمند در میان مردم جامعه باید برای جوانان اوز تشویق و ترغیب و آموزش داده شود. این مطالب و نظرات از سر دلسوزی و در حمایت از جوانان علاقمند به رشد و پیشرفت آنان نوشتم حتما مسولان ورزشی، جوانان و خانواده ها مطالعه نمایند تا فرزندانشان در راه درست هدایت شوند.در شهرهای بزرگ متاسفانه خبرهای ناخوشایندی در بعضی موارد در کلاسها و دوره های آموزشی شنیده میشود که خانواده ها باید بسیار مواظب و مراقبت باشند تا خدای نکرده فرزندانشان به بیراهه و انحراف کشیده نشوندو در رشته های ورزشی خوشنام و نشان که باعث افتخار برای خود و خانواده و وکشور و همچنین مورد حمایت اکثریت مردم جامعه و دارای رسمیت در المپیک یا مقبول در میان اکثریت مردم مسلمان دنیا و جامعه جهانی باشد تربیت شوند.از آموزش در رشته های بی نام و نشان خود داری کنند. مسولیت مسولان ورزشی اوز باید احساس مسولیت بیشتری در هدایت و انتخاب رشته های ورزشی جوانان اوز دارند و صرفا جوانان به ورزش کردن تشویق ننمایند بلکه ورزش در کنار تحصیلات عالیه علمی باشد. وظیفه خطیری متوجه مسولان ورزشی اوز میباشد. خدای نکرده فعالیت در رشته های ورزشی خاصی نباشد که از دیدن صحنه های آنها خانواده ها دچار شرم و پشیمانی شوند. هرچه افراد دارای تحصیلات علمی بالاتری باشد رشتهای ورزشی مورد انتخابش هم درست تر میباشد

  3. ورزش دوست

    موفق و پیروز باشند

  4. ورزش دوست

    تبریک

  5. موفق و پیروز باشید

  6. لطفا کلیه نظرات خوانندگان منتشر کنید و سعی نطرات سازنده و مفید بحال ورزشکاران و جوانان اوز هم‌منتشر کنیی و صرفا به انتشار نظرات مشابه با اسامی و عنوان مشابه صوری خود داری نمایید که اینگونه سیاستها فرهنگ سازی و در خدمت همشهریان‌نمیباشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد