هیات رئیسه جدید شورای اسلامی

به گزارش پسین اوز، در عصر دوشنبه ۲۸ مردادماه ۹۸ انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اوز با حضور اعضای شورا، اصحاب رسانه، گروهی از مدیران گروههای مجازی، معتمدان، امام جمعه، بخشدار، شهردار در تالار شورای اسلامی شهر اوز برگزار شد.

در این آئین حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده، محمدحسین آتش فراز، مسعود کراماتی، مهران عسکری، محمود محبی، جعفر راستگو، فرهاد رحمن زاده و فریبا صالحی و تعدادی از حضار در عملکرد و تمجید از شورا صحبت کردند و بخشدار گفت: همدلی و وحدت باعث پیشرفت و موفقیت است.

 بنابراین اعضاء شورا ابتدا باید وحدت و اتحاد خویش را حفظ و آن را در جامعه ترویج دهند. امام جمعه نیز طی سخنانی کوتاه برای اعضای شورای آرزوی موفقیت کرد. سپس با ورقه رای گیری مخفی به عمل آمد و محمود محبی با سه رای به عنوان رئیس، جعفر راستگو با سه رای نایب رئیس، فریبا صالحی با چهار رای به عنوان سخنگو، مهران عسکری با سه رای منشی و فرهاد رحمن زاده به عنوان عضو شورا برای مدت یک سال دیگر انتخاب شدند.


3 دیدگاه

  1. از رئیس جدید انتظار داریم در مورد ارتقاء با نماینده صحبت کند

  2. همشهری. دلسوز

    با. ارزوی. موفقیت. برای. شورای. شهر. همه ۵. نفر. اعضای. شورا. نماینده. مردم. اوز. هستند. ریاست. چندان. مهم. نیست. خدمت. کردن. ووحدت. وهماهنگبین. اعضا. برای. خدمت. به. مردم. اوز. مهمترین. عامل. پیشرفت. ایت. موفق. باشید

  3. با تبریک به بچه های شورا

    انتظار می رود شورای پنجم در اوز با اتحاد وهماهنگی همه اعصای محترم خود کارهای بزرگی را در ذمینه مخازن اب شهر ومساله ارتقای اوز انجام دهند ویک نام نیکی از خود به یاد گار گزارند از فرصت باقیمانده شورا چیزی نمانده تنها خدمات شورا به یاد می ماند ودر دفتر تاریخ اوز ثبت میشود با تبریک به جناب محبی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد