هیات رئیسه شورای شهر کوره تعیین شدند

مراسم انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر کوره با حضور معاون فرمانداری و اعضای اصلی شورا برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز، این مراسم که با حضور آقایان سینا آقایاری معاون فرمانداری، مهدی هاشمی کارشناس امور سیاسی و انتخابات، و اعضای اصلی شورا که در اجرای مواد ۷ و ۱۹ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی و به دلیل استعفای آقای اسحاق تقوی از عضویت در شورا و انتصاب نامبرده به سمت شهردار کوره برگزار گردید، رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه جدید شورا برای مدت باقیمانده یکساله اول در دوره ششم به صورت مخفی برگزار، که نادر وخشوری به اتفاق آرا به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد.
همچنین با انتخاب صبریه کمالی با رأی اعضای حاضر در جلسه شورای اسلامی شهر نایب رئیس، منصور رسولی سخنگو و منشی شورا ؛ ترکیب هیات رییسه جدید شورای ششم شهر کوره تکمیل شد.
در ادامه مراسم و پس از تعیین هیات رییسه شورا، خانم بدریه صحرانورد با رای اعضای شورا به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر در شورای اسلامی شهرستان انتخاب و معرفی شد.


1 دیدگاه

  1. به اهالی شورای شهر اوز

    شورای شهر اوز در حال انفعال وبی تحرکی ماشاالله هیچ خبر وفعالیتی از این بندگان خدا دیده نمی شود. امیدواریم که سالم و تندرست باشند واز سلامتی خودشان مردم را با خبر کنند اگر به این طریق تداوم یابد شورای ششم در تاریخ بیاد ها می ماند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد