پروژه اوز ۲۰۲۰

به گزارش پسین اوز دکتر حمیدرضا احمدیان مدیرکل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اتفاق دکتر مهرداد سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و مهندس علی گرامی مدیر نوآوری دانشگاه پیام نور کشور با مدیریت و هماهنگی دکتر ابوالفضل صلواتی زاده کارشناس ارشد و دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار برای بازدید از دانشگاه های پیام نور مرکز اوز و آزاد اسلامی مرکز اوز و ارزیابی استعداد و توانائی های دانشگاه ها صبح امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ۹۸ به اوز آمدند.

در این بازدیدها دکتر ابوالفضل صلواتی زاده گفت: هدف از بازدیدها آشنائی با زیرساخت های ایجاد شده توسط خیرین و ارائه راهکارهای موثر برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در منطقه اوز به منظور ایجاد طرحی به نام «اوز ۲۰۲۰» هستیم.

وی افزود: استفاده بهینه از فضاهای فیزیکی و زیرساختی ایجاد شده توسط خیرین مانند: دانشگاه ها، کتابخانه ها، مراکز فرهنگی و غیره در راستای ایجاد توسعه پایدار در اوز را مدنظر داریم و هیات سعی خواهد کرد شهر اوز را به عنوان شهر کارآفرینان اجتماعی در ایران معرفی نماید. آنان از قسمت های مختلف دانشگاه های آزاد و پیام نور اوز بازدید و و جود امکانات این دو دانشگاه را بسیار خوب توصیف کردند.

ساسان پیرزاد دبیر انجمن نواندیشان هماهنگی بازدید از دانشگاه های اوز را به عهده داشت.

 

 


2 دیدگاه

  1. کارمند. بومی

    اینشالله. با. ارتقای. بخش. بزرگ. وکهن. اوز. به. شهرستان. واجرای پروژه های فرهنگی. مانند. پروژه ۲۰۲۰. بتوان. از امکانات فرهنگی. ایجاد. شده. مانند. دانشگاهها. کتابخانه ها. ودراینده. کانون. پرورشی. کودکان. ونوجوانان. در اوز روند توسعه. وپیشرفت. منطقه. بیشتر. فراهم. شود

  2. دولت با کمبود بودجه مواجه است و تا کنون هیچگونه کار زیر ساختی اموزشی بهداشتی و اشتغال زایی برای جوانان بومی اوز انجام نداده است باید مواظب بود اوز محل تجمع و اشتغال افراد غیر بومی نشود و همین چند نفر اندک بومی که در دانشگاه های اوز مشغولند اخراج نشوند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد