پزشک نیکوکار اوزی رخ در نقاب خاک کشید

دکتر ایرج کمالی پزشک نیکوکار اهل اوز و ساکن شیراز در آرامستان شیراز آرام گرفت.

به گزارش پسین اوز و به نقل از محمدربیع خضری از شیراز، دکتر ایرج کمالی پس از سال ها که در بستر بیماری بود سرانجام در اول خرداد سال جاری جان به جان آفرین تسلیم کرد و در دوم خرداد در دارالرحمه شیراز با حضور اوزی های مقیم شیراز و بندرعباس و جمعی از پزشکان به خاک سپرده شد.

در آیین خاکسپاری نوه مرحوم کمالی به نام پارسا و دختر مرحوم کارملا کمالی و همچنین حمید رضازاده رئیس انجمن مشارکت های مردمی خیرین مدرسه ساز فارس و دکتر اسکندری استاد زبان و ادبیات فارسی خصوصیات وی را بازگو کردند.

گفتنی است که مرحوم دکتر ایرج کمالی دارای تخصص پزشکی قانونی و رادیولوژی است ساخت دبیرستان دخترانه در شیراز و خدمات پزشکی در لمراسک مازنداران و اهدای وسائل رادیولوژی افزون بر یک میلیارد تومان آن زمان به موسسه خیریه پزشکی شاه چراغ شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خدمات پزشکی و به مردم محروم را در کارنامه وی می توان دید.

همچنین متانت، ادب و مردم داری دکتر کمالی شهره مردم بود. در این رابطه عبدالقادر فقیهی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز امارات نیز با نشر اعلامیه ای در فقدان وی اظهار همدردی کرده است.


5 دیدگاه

  1. شیراز برخوردار ترین شهر استان فارس و مرکز استان است و اوز یکی از محروم‌ترین شهرستانهای استان فارس است و با این حال او این مدرسه را در شیراز ساخت
    او دل در گرو اوز نداشت و ما نباید بی جهت او را به خود بچسبانیم

  2. انسانیت زمانی معنا پیدا میکنه که وقتی نیاز به یاری رساندن میبینیم بدون توجه به نژاد رنگ و دین خدمت کنیم.
    اگر بین ما و واین انسان بزرگ حتی رشته نازکی هم باشه باعث افتخاره کاش از این بزرگان یاد بگیریم

  3. دوست عزیز اگه شهر اوز یکی از محروم ترین شهرهای استان فارس هستش ، معلوم شما خواب هستین و شهرهای دیگه را ندیدن شهر محروم اوز دارای چندین دانشگاه چندین مدارس که از کمبود دانش آموز داره رنج میبره دارای ۲۷ انجمن خیره و… شما بهتره یه سر مسافرت برین شهرهای محروم استان مشاهده کنید تا متوجه بشین .

    دستی که کمک می کند،
    از دستانی که برای دعا بالا می روند مقدس تر است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد