پسین اوز و جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر (۲)

معرفی گروه A

تیم های این گروه عبارتند از: ۱- قطر (میزبان) ۲- اکوادور ۳- سنگال ۴- هلند

۱-قطر برای نخستین بار در جام جهانی شرکت می کند، یک تیم آسیائی با مربی گری فیلکس سانچرباس اهل اسپانیا با دستمزد سالانه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو. بازیکنان این تیم از کشورهای مختلف هستند که تابعیت قطر را گرفته اند. این تیم بازی افتتاحیه را در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز یک شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ را در مقابل تیم اکوادور انجام می دهد. تیم قطر به تیم عنابی ها معروف است و در رده ۵۰ فیفا قرار دارد.

 ۲- اکوادور تاکنون سه بار در جام جهانی شرکت کرده و این چهارمین بار است که در قطر حضور دارند. یک تیم آمریکای جنوبی است. مربی این تیم گوستا ووجی الفادو با دستمزد سالانه ۷۷۰ هزار یورو است. تیم اکوادور به تیم سه رنگ ها معروف است. اکوادور در ردیف ۴۴ رنگینگ فیفا قرار دارد.

 ۳- سنگال یک تیم آفریقائی که قبلاً در سال ۲۰۰۲ در جام جهانی حضور داشته و به مرحله یک چهارم نهایی هم رسید. مربی این تیم آلیوسیسه با دستمزد سالانه ۳۱۰ هزار یورو است. لقب این تیم شیرهای ترانگا می باشد. سنگال در رده ۱۸ فیفا قرار دارد. این تیم قهرمان آفریقا در سال ۲۰۲۱ شد.

۴- هلند یک تیم اروپائی که قبلاً ۱۰ بار در جام جهانی حضور داشته است. هلند در سال ۱۹۸۸ قهرمان جام جهانی شده است و به نارنجی ها معروف است. مربی این تیم لوئیس فان خال با دستمزد ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار یورو در سال است. نخستین بازی هلند در قطر با سنگال در روز دوشنبه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه ۳۰آبان خواهد بود. هلند در رده ۸ فیفا قرار دارد.

 


1 دیدگاه

  1. اگر بتوانید بازی ها را مستقیم پخش کنید یا آنها را تفسیر کنید خیلی خوب است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد