پسین اوز و جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر (۶)

در گروه E مسابقات جام جهانی فوتبال قطر تیم ها : ۱- اسپانیا ۲- کاستاریکا ۳- آلمان ۴- ژاپن قرار دارند.
۱-تیم فوتبال اسپانیا: این تیم در رده ۷ فیفا قرار دارد و مربی آن لوئیس انریکه با دستمزد سالانه یک میلون و ۱۵۰ هزار یورو است. تیم اسپانیا به خشم سرخ شهرت دارد. تا کنون ۱۵ بار در جام جهانی حضور داشته و در سال ۲۰۱۰ به قهرمانی رسیده است. اسپانیا همچنین سه بار قهرمان جام ملت های اروپا هم شده است. نخستین بازی تیم اسپانیا در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ با تیم کاستاریکا خواهد بود.
۲- تیم فوتبال کاستاریکا: این تیم با مربی گری لوئیس فرناندو سوارز با دستمزد سالانه ۳۵۰ هزار یورو در رده ۳۱ رنگینگ فیفا قرار دارد. کاستاریکا به «نیکوس» شهرت دارند. تا کنون ۵ بار در جام جهانی حضور داشته اند. در سال ۲۰۱۴ به یک چهارم نهائی رسیدند. نخستین بازی آنها در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر روز چهارشنبه دوم آذر با اسپانیا خواهد بود.
۳- آلمان: تیم ملی فوتبال آلمان در رده ۱۱ رنگینگ فیفا قرار دارد. این تیم به ۱۱ ملی پوش شهرت دارند. هانس دیترفیلیک با دستمزد سالانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو مربی گران قیمت این تیم است. آلمان تا کنون ۲۰ بار در جام جهانی حضور داشته و ۴ بار به مقام قهرمانی رسیده است. تیم آلمان سه بار هم قهرمان جام ملت های اروپا هم شده است. نخستین بازی تیم ملی فوتبال آلمان در قطر در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۲ آذر با تیم ملی ژاپن است.
۴- ژاپن: تیم ملی فوتبال ژاپن از آسیای شرقی که تا کنون ۶ دوره در جام جهانی حضور داشته و ۳ بار به مرحله یک هشتم نهائی رسیده و در سال ۱۹۹۰ مقام چهارمی جام جهانی را تصاحب کرد. هاجیمه موری یاسو مربی این تیم است که سالانه مبلغ یک میلیون و ۵۰ هزار یورو دستمزد می گیرد. ژاپن در رده ۲۴ فیفا قرار دارد و یکی از تیم های سخت کوش و پرافتخار آسیاست. که چهار بار قهرمان جام ملت های آسیا شده و مدال برتر المپیک ۱۹۶۸ را نیز در اختیار دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد