پل های جاده های اصلی مربط و فرعی کهنه ساخته می شوند

با پیگیری فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان اوز ۴۸ لوله برای پل های جاده مربط و ۳۰ لوله برای جاده فرعی کهنه از اداره کل راه و شهرسازی لارستان اخذ شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از بخشدار مرکزی شهرستان اوز در راستای تسریع طرح ساخت و احیاء جاده اوز شرفویه (مربط) و تامین لوله برای ساخت پل های این محور در نشستی با مدیرکل راه و  شهرسازی و رئیس اداره راهداری لارستان تعداد ۴۸ لوله از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان در اختیار هیات امنای جاده مربط قرار گفت.

انسیه گلابی گفت: در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی و نماینده هیات امنای جاده مربط و اینجانب مسائل مربوط به جاده های بخش مرکزی مطرح و مدیرکل راه و  شهرسازی و رئیس اداره راهداری لارستان قول مساعدت و همکاری در ساخت و مرمت جاده های بخش مرکزی شهرستان اوز را دادند.

وی افزود: در این راستا برای طرح جاده فرعی روستای کهنه نیز تعداد ۳۰ لوله از سوی اداره کل راه و شهرسازی در اختیار دهیاری کهنه قرار گرفت.

 


1 دیدگاه

  1. اوزی کارمند

    فکر نمیکنم. با چندتا لوله وحتی ساختن چند تا پل معمولی. جاده مربط. ساخته شود. این کار عجالتا کار بسیار وطولانی. دارد که لازم. است دولت. واداره کل. لارستان. ورود کند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد