پیاده روی خانوادگی از خانه تا آفرینش

به گزارش پسین اوز و به نقل از کارشناس مسئول تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش منطقه اوز بامداد امروز یک شنبه ۱۵ مهر ۹۷ پیاده روی خانوادگی از خانه تا مدرسه به همت مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش برگزار شد. محبوبه مساح افزود: استقبال دانش آموزان، اولیاء آنان و مسئولان از این طرح بسیار خوب بود به طوری که پیاده روی از ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه بامداد از میدان ن والقلم آغاز و در ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه در محل مجتمع به پایان رسید و پس از نرمش صبحگاهی دانش آموزان به اتفاق اولیاء و مسئولان و کارکنان به صرف صبحانه سلامت پرداختند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز، در این آئین گفت: من بسیار خوشحالم که مجتمع آفرینش آغازگر پیاده روی و ورزش سالم در سال تحصیلی جدید شده است. امید است بتوانیم ورزش پیاده روی را نهادینه کنیم. محمدرضا رضائی برای دانش آموزان و اولیاء و حضار آرزوی سلامتی و موفقیت کرد. ابراهیمی کارشناس مسئول حراست آموزش و پرورش نیز طی سخنانی، نشاط و شادی را زمینه ساز یک زندگی سالم و بی دغدغه دانست و بر ترویج ورزش در جامعه تاکید کرد.

معاون پرورشی و ورزش اداره آموزش و پرورش منطقه اوز اظهار داشت به مناسبت ۸ اکتبر روز جهانی کودک و اعتبار بخشی به اولیاء با همکاری مجتمع فرهنگی و آموزشی آفرینش که در تمام امور فعال و کوشا هستند این پیاده روی خانوادگی برگزار که بسیار جالب و مورد استقبال قرار گرفت محمد شاحسنی از مجتمع سپاسگزاری کرد.

در این آئین دانش آموزان و اولیاء آنان، دبیران و آموزگاران، مسئولان آموزش و پرورش، روسای دانشگاه آزاد و فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای سرپرستی پسین اوز و اصحاب رسانه حضور داشتند. پروین دادستان مدیر مجتمع آفرینش نیز گفت: انسان موجودی است که فقط با زندگی جمعی به سلامت به مقصد می رسد و ما سعی می کنیم مدرسه زندگی باشیم. وی از همه دانش آموزان، اولیاء، همکاران و مسئولان محترم که در این آئین شرکت کردند سپاسگزاری نمود.


2 دیدگاه

  1. عالی بود دستتون درد نکنه

  2. قابل توجه. همه. اوزیها وهمشهریان. عزیز

    اخیرا. اعلام شده که رشته تحصیلی. تغذیه. در دانشکده بهداشت. اوز. را. میخواهند به. لار. منتقل. نمایند. در صورتیکه. از طرف. وزرارت بهداشت. ودرمان. وهم. چنین کنکور سراسری. برای. دانشکده. بهداشت. اوز. اعلام. شسده است. والان هم. دانشجویان. تغذیه. در اوز. ثبت. نام. کرده اند. مسولین. اوزی. درحال. اعتراض. هستند. که. باید. همه. ما. اوزیها از انها. پشتیبانی. کنیم. ویکصدا. با. زیاده. خواهی. وتنگنظری. لاریها. مخالفت. کنیم. ودر گروهها. وستیتهای. محلی. به همه. اطلاع. رسانی. شود. با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد