پیاده روی و عطرافشانی قبور شهدا به مناسبت ۳خرداد در اوز

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولین همایش پیاده روی، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای اوز برگزار شد. 

به گزارش پسین اوز،  همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با همکاری اداره ورزش و جوانان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اوز  سه شنبه ۳خرداد ۱۴۰۱  از درب فرمانداری تا گلزار شهدای گمنام اوز برگزار گردید.

فضل اله سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز در این همایش  با بیان اینکه سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان نقطه عطف در تاریخ ایران است اظهار داشت: خرمشهر نشانه مقاومت، ایثار، ایمان، شهادت و عشق رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی است. در این راستا ما نیز وظیفه داریم حافظ خون شهدا باشیم.

در ادامه این مراسم حاضرین با حضور بر مزار مطهر شهدا و نثار گل و گلاب و با قرائت فاتحه یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

در پایان از دانش آموز سدنا زارع ورزشکار قهرمان اوز، که در مسابقات کاراته استانی سبک کیوکوشین به مدال طلا دست یافته بود، از طرف فرمانداری و اداره ورزش و جوانان تقدیر بعمل آمد.

عکس از گلی برازنده


2 دیدگاه

  1. سلام اینها که همه کارمند ومسوولند پس مردم کجا هستند

  2. در این گزارش چرا حضور بانوان گزارش نشده بانوان همیشه حضور پررنگ در برنامه ها دارند در ضمن فقط مسئولین نبودند جمعیاز مردم و مسئولین بودند . لطفادر گزارش نویسی دقت شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد