پیام تبریک رئیس صمت شهرستان اوز به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

ابراهیم ماهوری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اوز در پیامی فرا رسیدن دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به تمامی این عرصه تبریک گفت.


به گزارش پسین اوز، متن پیام تبریک ماهوری رئیس اداره صمت به شرح زیر است:
رشد و پویایی اقتصادی در کشور مرهون زحمات و تلاش صنعت گران ومعدن کاران این مرز وبوم هست، که با تکیه بر عزم ملی و بهره گیری از اقتصاد دانش بنیان با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها همچنان بارقه امید و حرکت اقتصادی را در بخش صنعت و معدن زنده نگه می‌دارند.
اشتغالزایی، از بین بردن محرومیت، رشد تولید ناخالص ملی، اقتدار و شکوفایی اقتصادی ایران عزیز و بی نیازی وعدم وابستگی به تولیدات خارجی ،همه و همه در سایه حمایت از بخش صنعت و معدن محقق خواهد شد.
امید است که با حمایت از بخش صنعت و معدن و با ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و ارج نهادن به زحمات این عزیزان در جهت ایرانی آباد و با اقتدار گام برداریم.
من به نوبه خود، ضمن ارج نهادن به زحمات صنعت گران و معدنکاران شهرستان اوز وتبریک روز صنعت و معدن و امید سربلندی برای ایران عزیز، به عنوان متولی صنعت و معدن شهرستان اوز، در صورت وجود کمی و کاستی در خدمت رسانی به این عزیزان، عذرخواهی نموده و امید است با حمایت همه جانبه مردم فهمیم شهرستان و حضور همه اقشار جامعه در راستای حمایت و سرمایه گذاری در این بخش، شهرستان اوز را به سمت شهرستان صنعت محور سوق دهیم.


1 دیدگاه

  1. کارمند بانک

    با سپاس از ریس اداره صمت. شهرستان اوز که واقعا فعال وخدمتگذار هستند مردم وبازاریان کاملا از ایشان راضی هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد