پیام تبریک شورای شهرستان لارستان به مناسبت روز «خبرنگار»

در آستانه هفدهم مرداد، روز «خبرنگار»، شورای اسلامی شهرستان لارستان در پیامی این روز را به خبرنگاران، عکاسان و مدیران سایت‌های خبری لارستان تبریک گفته و تأکید کرده است: خبرنگار واقعی درثبت اخبار و حوادث، تنها خشنودی پروردگار و رضایت و منفعت مردم را در نظر دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهرستان، متن پیام به این شرح است:

در دنیای پر تلاطم و پر شتاب کنونی، که عصر «ارتباطات» نام گرفته، آن کس موفق‌تر است که خود را بیشتر همراه این جریان می‌کند، اما با چشمانی باز و اندیشه‌ای آزاد و مستقل، مراقب رخدادهای ریز و درشت جهان و میهن خویش است. «خبرنگار» یکی از سرآمدان جامعه است که با داشتن این ویژگی‌ها، شرایط جامعه را به‌خوبی درک می‌کند و «انصاف» را با چاشنی «اخلاق حرفه‌ای» می‌آمیزد و بر سر سفره‌ی «آگاهی» و «دانایی» می‌نشانَد.

در این سرزمین نیز که آموزه‌های ناب دین و ارزش‌های الهی و ملی به تقویت اخلاق انسانی مدد می‌رساند، خبرنگار واقعی وظیفه‌ی خویش را سنگین‌تر می‌داند و صداقت، شهامت، ادب و امانت را جزء جدانشدنیِ رفتار خود می‌شمارد؛ او قلمی را که در دست دارد و خداوند به آن سوگند خورده است، هرگز آلوده به دروغ، بی‌انصافی و تملق نمی‌کند و در ثبت حوادث و اخبار پیرامونش تنها خشنودی پروردگار و رضایت و منفعت مردم، هم‌میهنان و همشهریانش از همه اقشار و اصناف را مدنظر می‌گیرد.

همزمان با سالگرد شهادت خبرنگار فرهیخته و جهادگرِ «خبرگزاری جمهوری اسلامی» شهید محمود صارمی، روز «خبرنگار» را گرامی می‌داریم و ضمن درود به روان پاک همه شهیدان عرصه خبر و رسانه به‌ویژه شهید ”عبدالرحیم فتوت“ خبرنگار لارستانیِ عضو خانواده‌ی صداوسیما؛ به تمامی خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان و مدیران پرتلاش نشریات و سایت‌های خبری کشور، به‌ویژه لارستان بزرگ تبریک و خداقوت می‌گوییم.

شورای اسلامی شهرستان لارستان (دوره پنجم)


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد