پیام تبریک مقیمی رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان به خبرنگاران و اصحاب رسانه

به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، مقیمی رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان پیام تبریکی به خبرنگاران و اصحاب رسانه صادر کرد که به شرح زیر است:

جان نباشد جز خبر در آزمون/ هرکه را افزون خبر، جانش فزون

ساختن جهانی آگاه، آزاد و کمال‌جو در گرو قلم و بیانِ کسانی است که دو گوهر ناب در وجود دارند: «راستی» و «شجاعت»؛ و این دو گوهر هنگامی که با دقت نظر و دانش و کیاست در هم آمیزد، راه سعادت و پیشرفت حقیقی را به روی انسانها باز می‌کند.

خبرنگار و خبرنگاری دنیایی پیچیده و در عین حال زیبا و اندیشه‌محور دارد که در هر عرصه‌ای وارد نمی‌شود و با چراغ آگاهی و نکته‌سنجی، اجازه باقی ماندن تاریکی و دردها را نمی‌دهد. در روزگار پرشتاب کنونی و در جهانی که سیاستمداران آن گاه و بیگاه به وادی کژی، بی‌خردی، ستم و جنگ‌افروزی پا می‌نهند و سودشان در بازار دروغ و مکر و جهالت است، «خبرنگار» با قلم پاک خود می‌تواند نقشی جاودانه داشته باشد.

در سالگرد شهادتِ حیات‌آفرینِ یکی از آن ققنوس‌های آگاهی، شهید محمود صارمی، که به نام روز «خبرنگار» زینت داده شده، لازم می‌دانم دستان پرمهر و اندیشه‌سازِ همه خبرنگاران صادق و امینِ این سرزمین، به‌ویژه در دیار گرم لارستان را به گرمی بفشارم و برای آنان تندرستی و نشاط بیش از پیش برای رسیدن به اهداف والایشان آرزو کنم. امید آن دارم در سایه‌سار علم و رحمت الهی، بتوانید خادم حقیقی مردم شریف و آگاه و نظام جمهوری اسلامی ایران باشید و قلمتان همواره به جوهر پاکی و انصاف آغشته باشد. ان‌شاءالله 

عبدالرحیم مقیمی/ رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد