پیام عبدالقادر فقیهی به مناسبت خدمات رئیس سابق دانشگاه آزاد اوز

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

قال علی علیه‏ السلام : العِلمُ وَراثَهٌ کَریمَهٌ ، وَ الادابُ حُلَلٌ مُجَدَّدَهٌ ، وَ الفِکرُ مِرآهٌ صافِیَهٌ؛

علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است  و فکر آئینه ای است صاف.

بر خود واجب میدانم از زحمات بی دریغ ، شبانه روزی ، بی منت و خستگی ناپذیر ریاست سابق دانشگاه آزاد اسلامی اوز جناب حاج عبدالعزیز خضری که بی تردید ایشان در مسئولیت خود توانمندی و شایستگی خود را بیش از پیش نشان داد و با جان و دل نه تنها به منطقه بلکه به جامعه دانشگاهی،درمانی،فرهنگی و دانش بنیان و سایر حوزه ها نه برای شهرستا بلکه برای کشور عزیزمان منشا خدمات و برکات زیادی بود و همراهی بسیار خوبی با هیت امنای دفاتر دبی و اوز نیز داشت صمیمانه نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم ایشان با پیگیری زیاد و همراه کردن خیرین و بخش دولتی با مجموعه دانشگاه توانست نه تنها در بحث آموزش بلکه در بحث پژوهش وفرهنگ  و ورزش نیز کارنامه قابل قبولی از خود به جای بگذارد صمیمانه از طرف خودم و‌ هیت امنا باردیگر سپاسگزاری و قدردانی می نمایم و بدون شک در ادامه مسیر خدمت و روزهای زندگی در هر جایگاهی که خدمت خواهند کرد حتما موفق خواهند شد.

از خداوند سربلندی و سعادتمندیشان را خواهان و خواستارم و همچنین انتخاب سرکار خانم دکتر پروانه پدرام که از جوانان نخبه ،کوشا،متین،خوش فکر،دانشگاهی و پژوهشگر شهرستان اوز است و خدمات و تلاشش بر هیچ کس پوشیده نیست به عنوان ریاست جدید دانشگاه را تبریک عرض نمایم.

امید است کت با عنایت خداوند، همدلی و همراهی بخش دولتی ،خیرین ،اساتید و پژوهشگران و مردم شریف شهرستان اوز بتواند بهترین اقدامات را در راه رضایت خداوند منان و مردم عزیز و شریف به سرانجام برساند و موفق و موید و سربلند باشد.

بزرگواران  اعتلا و سربلندی میهن عزیزمان مرهون تلاش همه جانبه اصحاب علم و دانش است  و دانشگاه در هر کشوری مظهر پویایی، تحرک، تحول، رشد و بالندگی و هویت فرهنگی آن جامعه است.

امید که با برنامه ریزی و توانمندسازی در بخشهای علمی و پژوهشی با اندیشه‌های خلاق و علمی بتوانیم در راستای فتح قله های رفیع دانش و فناوری  و توسعه فرهنگی و اجتماعی این مرز و بوم تلاش و کوشش نماییم.

خدایا چنان کن سرانجام کار /تو خشنود باشی و ما رستگار..

و من الله توفیق

با تشکر

دبی عبدالقادر فقیهی


2 دیدگاه

  1. عبدالقادر همیشه حامی افراد زحمتکش بوده است

  2. با تشکر. از خدمات آقای. عزیز خضری در دانشگاه. آزاد. اما دراین هفته کاملا. از. ایشان تقدیر. گردید اکنون لازم. است که . رسانه های. شهرستان. اوز. ایشان. را ترغیب به فعالیت های. اجتماعی. بخصوص. در زمینه. مطالبات. ودرخواست. های. مردم. مانند پیگیری استقرار. ادارات دولتی. وپیگیری. کمبودها. ومشکلات بهداشت. ودرمان (بیمارستان ها) بنمایند. زیرا با توجه به تجربیات. وپشتکار ودلسوزی. ایشان. می‌توانند بسیاری. از کمدهای. شهرستان. را با کمک مسولین در اوز. سر. وسامانی. بدهند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد