پیام فرماندار اوز به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی

به گزارش پسین اوز، علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز به مناسبت سوم خرداد روز پیروزی ایثار و مقاومت پیامی به شرح زیر فرستادند:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی که یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی‌کبیر(ره) است را به آحاد امت شریف ایران اسلامی که در ایام ماه میهمانی خدا این روز را گرامی دارند تبریک عرض می نمایم.

حماسه آزادسازی خرمشهر که پس از یک و نیم سال اشغالگری و جنایت‌ آفرینی ارتش بعثی صهیونیستی صدام و متحدان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ و درعملیات غرورآفرین و حیرت‌انگیز بیت‌المقدس رقم خورد، از دستاوردهای راهبردی و تعیین‌کننده دفاع مقدس و نقطه عطف تاریخی در مرحله نوین جنگ و معادلات دفاعی کشور محسوب می‌شود.

مقاومت آگاهانه و مومنانه رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر با اتکا به این آیه از قرآن کریم «یاأَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم» (محمد/۷) و نیز با تبعیت محض از امام راحل که فرمودند:”خرمشهر را خدا آزاد کرد” علاوه بر بیرون راندن اشغالگران، پیروزی بزرگ ملت ایران و شکست دشمنان باعث تغییرات راهبردی در موازنه قدرت در جغرافیای سیاسی و امنیتی غرب آسیا شد.

بدین منظور لازم است، در راستای تحقق اندیشه‌ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مبنی بر این که خرمشهر‌ها در پیش است، همه آحاد مردم به ویژه مسئولان با عزم و اراده انقلابی در عرصه‌های مقابله با تهدیدات دشمنان به ‌ویژه در عرصه اقتصادی با تکیه بر قدرت، ظرفیت و پتانسیل نیرو‌های کارآمد و توانمند اهداف و آرزو‌های شوم بدخواهان و براندازان نظام اسلامی را نقشه بر آب کنند.

اینجانب به نوبه خود حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان مسیر جنگ و جهاد و همه آحاد مردم شهرستان اوز تبریک عرض می‌ کنم و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تمامی شهیدانی که دراین راه خون خود را فدا نمودند تا آسیبی به میهن اسلامی نرسد، درود می فرستم.

علی اصغر علی پور – فرماندار شهرستان اوز


1 دیدگاه

  1. دانشجوی اوزی

    گرامی باد. روز. ازادی خرمشهر. لطفا به فکر. تاسیس دفتر ارتباط با نماینده. مجلس. درشهرستان. اوز باشبم. ویک فرد. توانا. وبا. انرژی برای مسولیت ان. تعیین. نمایید. با تشکر. در. لار. وگراش. این. کار. انجام. شده. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد