پیام فرماندار به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

به گزارش پسین اوز ، فرماندار شهرستان اوز به مناسبت روز دانشجو پیامی به شرح زیر صادر کردند:
بسم الله الرحمن الرحیم
هر ساله ۱۶ آذر یادآور شهادت شهیدان آذر شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا است که ندای آزادی خواهی و استقلال طلبی را در نظام پوسیده و استبدادی پهلوی فریاد زدند و خون گرم و جوشان خود را در رگ‌های فسرده و خواب آلود جامعه جاری و ساری کردند و برای همیشه درس ظلم ستیزی، عزت خواهی و حریت و را به نسل جوان دانشجو هدیه دادند.
شهیدانی که در طول این سال‌ها آرمان و اندیشه والا و بلند شان هرگز از ذهن‌ها و دل‌ها پاک و زدوده نشده است.

امروز نیز جامعه‌ی دانشگاهی و دانشجویان متعهد و اندیشه ورز ما در پرتو چراغ پر فروغ شانزده آذر، در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن و درخشان یعنی توسعه و تعالی کشور وحاکمیت علم و اخلاق به صورت توامان منتهی می‌شود. آینده‌ای که سرشار از عشق و امید، مبتنی بر خردورزی، عدالت و رفاه اجتماعی، آزادی و کرامت‌های انسانی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت حماسۀ ۱۶ آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو این روز را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجویان به تمامی دانشگاهیان و دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان اوز تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه همدلی و تعامل با حفظ فضای توام با نشاط و پویایی، تکثر و تضارب آرا در محیط‌های علمی و دانشگاهی در جهت پیگیری و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، ادامه دهنده راه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) وشهدای والامقام باشیم.

علی اصغر علی پور – فرماندار شهرستان اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد