پیام فرماندار شهرستان اوز به مناسبت دهه فجر

بسم الله الرحمن الرحیم
« وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا.
ایام الله دهه ی فجر، روزهایی جاوید و ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی است. روزهایی که فریاد عزت، استقلال، آزادی، مردمسالاری، کرامت، نفی استبداد واستعمار توسط ملت آگاه ایران با رهبری خردمندانه امام راحل (ره) طنین انداز شد واهداف آرمان های آن نه تنها به مرزهای ایران اسلامی محدود نماند؛ بلکه الهام بخش ملل مظلوم در اقصی نقاط جهان گردید. اکنون که در چهلمین و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی با توسل به انواع توطئه ها از جمله تبلیغات رسانه ای و محاصره اقتصادی برآنند تا با شیوه های مختلف ضمن شبهه‌افکنی، دستاوردها و پیشرفت‌های چهل و دو ساله انقلاب اسلامی را مغشوش جلوه داده و بذرهای یأس و نا‌امیدی را در دل مردم بپاشند. غافل از آنکه ملت بزرگ ایران مانند گذشته نشان خواهند داد که آگاه‌تر از هرزمان با توکل برخداوند متعال و زعامت و ارشادات رهبر معظم و دوراندیش انقلاب با حضور و تلاش مستمر در تمامی صحنه ها، به حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت ادامه خواهند داد. در همین راستا در دهه فجر انشالله شاهد افتتاح و گلنگ زنی پروژه های متعدد عمرانی و طرح های اقتصادی خواهیم بود.

همچنین همزمان با طلوع فجر انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ بعنوان نماد مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود قرار داریم و قطعا مردم با حضور پرشور و مشارکت بالای خود در انتخابات پیش رو جواب قاطعی به دشمنان این انقلاب و نظام خواهند داد.

 اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ایام الله دهه مبارک فجر را به مردم شریف شهرستان اوز تبریک گفته و ان شاالله با حرکت در مسیر وحدت و همدلی در راه اعتلای نظام، کشور و خدمت بی شائبه به مردم بعنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب حرکت خواهیم کرد و برای همه سلامتی، سعادت و بهروزی مسئلت می نمایم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد