پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز

به گزارش پسین اوز، و به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، سرگرد سلمان پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اوز پیامی به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ستایش مخصوص خدایی است که نخستین است بی نخستینی پیش از خود، و واپسین است بی واپسینی پس از خود، آن که دیده بینندگان از دیدنش فرو مانَد و اندیشه وصف کنندگان ستودنش نتواند»

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و درود به روح پرفتوح و ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار جان خود برفراز میهن اسلامی برافروختند.

با عرض ادب و احترام خدمت همشهریان فهیم و عزیز شهرستان اوز

در ابتدا سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج را خدمت خانواده معظم شهداء، ایثارگران و همه همرزمان و بسیجیان شجاع تبریک عرض می‌نمایم. تشکیل سازمان مردمی و کم نظیر بسیج از برکات انقلاب اسلامی است.

حضور بسیج در همه عرصه‌ها از جمله خدمت‌رسانی به مردم، علمی، ورزشی، تعلیم و تربیت، فرهنگی، امنیتی و دفاعی از آن مجموعه‌ای بی‌بدیل در طول تاریخ ساخته و بازوئی کارآمد در نظام اسلامی به شمار می‌رود.

اتکاء بسیجیان به خداوند متعال و گره خوردن آنان با آموزه‌های دینی بی‌شک ایشان را مصداق این کلام مقام معظم  رهبری، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) قرار داده است که بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

 در دورانی که اخلاق حسنه، از خودگذشتگی و استکبار ستیزی بعنوان دُر گرانبها، گمشده‌ای در جهان مادی است، بسیج خود را مفتخر به این ویژگی‌ها می‌داند و بعد از گذشت ۴٢ سال از انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست تنها راه برون رفت از این بن بست ها و عقب افتادگی‌ها، تفکر بسیجی و جهادی می‌باشد. مکتب امام روح‌الله دارای  برکاتی همچون استقلال، امنیت در سایه عزت و غرور ملی و خدمات فراوانی به اسلام عزیز بوده است.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این الگو و اسوه مقاومت و ایثار، شهید محسن حججی و بسیاری از شهداء و ایثارگران دوره کنونی از نسلی بودند که حتی دوران حیات امام روح‌الله (ره) را درک نکردند، اما در بسیج رشد یافتند و مشعل فروزانی شدند در این جهان ظلمانی. و هزاران گروه جهادی بسیج سازندگی که در همه ایام بخصوص در دوران بیماری کرونا با ایثارگری خود یار و مددکار مردم می باشند.

باشد تا ما هم با تأسی از پیامبر بزرگ اسلام (صَلَّی اللَّهُ عَلَیهِ وَ آلِه) و اهل‌بیت مطهرش و بزرگان دین مبین اسلام در این راه پربهجت توشه ای برگیریم، ان شاءالله.

در آخر بدین وسیله از همه عزیزانی که با حمایت های مادی و معنوی خود بسیجیان شهرستان اوز را در رسالت خود یاری می نمایند تقدیر و تشکر بعمل می آورم.

والسّلام علیکم و رحمهاللَّه و برکاته‌

سرگرد پاسدار فضل‌اله سلمانپور-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد