پیام های تبریک به مناسبت ارتقاء اوز

به مناسبت سالروز ارتقا اوز فرماندار، عبدالقادر فقیهی و شورای شهرستان پیام هایی به شرح زیر برای انتشار ارسال کرده اند. البته اعضای شورای شهر اوز، گروهی از شهروندان و سایر مسئولان نیز پیام های تبریک و شادی بخش مخابره نمودند.

پیام فرماندار شهرستان اوز

بسمه تعالی

مردم فهیم شهرستان اوز:

با سلام و تقدیم احترام

خبر مسرت بخش ارتقاء بخش اوز به شهرستان در ۱۰ مهر ماه سال گذشته روزی ماندگار و جاودان در تقویم این شهرستان، را می توان نقطه عطفی در تاریخ سیاسی اجتماعی و فرهنگی این منطقه‌ی به شمار آورد.

بدون تردید یکی از مولفه های موثر در توسعه متوازن و پایدار در هر اقلیم جغرافیایی و سیاسی ، ارتقاء سطح از منظر تقسیمات کشوری با حفظ هویت تاریخی ، فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی آن محدوده جغرافیایی خواهد بود.

ارتقاء سطح تقسیمات کشوری بخش اوز به شهرستان، پدیده مبارکی است که، با پیگیری مجدانه  و دستور موکد وزیر محترم کشور در دهم مهر ماه سال ۹۸ و اهتمام ستودنی استاندار محترم فارس در جهت تسریع در تهیه طرح و گزارش توجیهی ایجاد شهرستان موصوف و موافقت وزارت کشور و در نهایت  تصویب هیأت محترم وزیران تحقق و  این خیر کثیر فراهم گردید.

مع الوصف اینجانب بر خود فرض دانسته تا از الطاف بی کران الهی و عنایات و معاضدت ویژه رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی، وزیر محترم کشور جناب آقای دکتر رحمانی فضلی ، معاون محترم سیاسی وزارت کشور جناب آقای دکتر عرف ، استاندار محترم و فرهیخته فارس جناب آقای دکتر رحیمی ، معاون محترم سیاسی-امنیتی استاندار جناب آقای احمدی زاده، اعضای شورای تامین شهرستان لارستان، اعضای شورای شهر و روستاهای تابعه و حمایت گسترده مردم شریف منطقه و همه عزیزانی که خالصانه و صادقانه در عینیت یابی ایجاد شهرستان همت گماشته اند صمیمانه و خاضعانه تشکر و تقدیر می نمایم.

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز

پیام عبدالقادر فقیهی

همشهریان و مسئولان بزرگوار و محترم شهرستان اوز

۱۰ مهر ماه سالروز محقق شدن آرزوی دیرینه مردم شریف و صبور اوز در ارتقای بخش کهن اوز که در جنوب کشور دارای مردمی اصیل، فرهنگ دوست، رشید و صبور بوده را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و وظیفه خود می دانم از مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و هیات محترم دولت جمهوری اسلامی، استانداران محبوب و کوشای استان جناب آقایان احمدی، افشانی، تبادار، رحیمی، معاونان و کارشناسان محترم، حسنی فرماندار ویژه، ائمه جمعه محترم لارستان و اوز، بیت معظم آیت الهی، مردم و مسئولان محترم لارستان و مردم فرهنگ دوست، اعضای شوراهای شهر و بخش و شهرستان اوز و مسئولان اداری و زحمت کشان و اعضای کارگوه ارتقاء که در این زمینه با کوشش شبانه روزی در تحقق اهداف مردم اوز کوشا بوده اند صمیمانه سپاسگزارم. گرچه خود نیز در این زمینه فعال و همراه و همگام با مردم و مسئولان و کارگروه ارتقاء بوده که امیدوارم مرضی خداوند متعال قرار گیرد.

پیام شورای شهرستان اوز

به نام خدا

با لطف و عنایت پروردگار و همراهی جدی دولت محترم، مجموعه محترم استانداری فارس، مسئولین و خیرین و نیک اندیشان و تلاش های بی وفقه منتخبین مردم در شورای اسلامی و کارگروه ارتقا در تاریخ ١٠ مهرماه ١٣٩٨ خواسته به حق مردم محقق شد و بخش کهن اوز، شهرستان گردید.

ارتقا و رسیدن مردم به خواسته دیر ساله و برگزاری جشن همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت  بدون شک موجب همبستگی بیشتر و نشاط و امیدآفرینی در بین مردم شهرستان های جنوبی استان فارس و رونق بیش از پیش وحدت شد و این خبر مسرت بخش حس تعهد و مسئولیت و انجام وظیفه برای رونق و آبادانی را بیشتر کرد.

وظیفه خود می دانیم این روز  بزرگ و فراموش نشدنی را در اولین سال تاسیس آن تبریک گفته و از همه بزرگوارانی که با تلاش و کوشش فراوان در این راه با صبر و حوصله سالهای طولانی پیگیری کردند صمیمانه تشکر کنیم ،درودی می فرستیم به روح آنهایی که در قید حیات نیستند اما با کمک های خود همراهی کرده بودند ، و از نیکوکاران،خیرین،معتمدین ،نمایندگان مجلس و فرمانداران شهرستان لارستان، بخشداران سابق، شوراهای اسلامی دوره های گذشته و شورای اسلامی دوره چهارم و پنجم نیز صمیمانه تشکر کنیم.

درایت امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار محترم ، شورای عالی استانها ، شورای اسلامی استان و شهرستان و شهر و توجه به همدلی و همبستگی بین مسوولان و مردم و خیرین تاکنون شایسته ی تقدیر است که امیدواریم با توکل برخدا و همت مضاعف به دور از حرف و سخن و با پشتکار و عمل بتوانیم در مسیر پیشبرد، پیشرفت و ارتقای اهداف هرچه بیشتر این شهرستان تازه تاسیس تلاش نماییم. و من الله توفیق

شورای اسلامی شهرستان اوز


2 دیدگاه

  1. آقای راستگو میشه بگید کدام نماینده مجلس برای ارتقای اوز تلاس کرده و کدام مانع ارتقا بوده و تذکر کتبی داده

  2. قابل توجه مسولان ا در اوز ( مهم )

    دریک بررسی وتحقیق درست مشخص شد که تاکنون در شهرستانهای تازه تاسیس فارس مانند زرقان خفر بیضا کوهچنار بختگان و….. ادارات مهم واساسی مانند اداره صنعت معدن تجارت دادگستری اداره ثبت اسناد اداره منابع طبیعی کمیته امداد میراث فرهنگی وگردشگری مستقر وخدمت رسانی میکنند وتنها در این بین شهرستان اوز فاقد این ادارات است انتظار مردم خوب وصبور اوز این استکه پس از یکسال از ارتقا این ادارات هر چه زودتر تاسیس شوند با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد