پیشنهاد راه‌اندازی  مرکز فنی و حرفه‌ای در اوز در سفر دوم دولت به فارس

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان فارس با اشاره به نبود مرکز ثابت آموزش فنی‌وحرفه‌ای در هفت شهرستان تازه تاسیس این استان، گفت: ایجاد مرکز در این شهرستان‌ها نیز در سفر دوم هیات دولت سیزدهم به استان پیشنهاد می‌شود تا مورد تصویب قرار گیرد.

رهام کیائی عنوان کرد: کوار، خفر، زرقان، بیضا، سرچهان، اوز و بختگان از شهرستان‌های فاقد مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای در استان فارس هستند.

مهارت آموزی در ۵۵ مرکز دولتی استان فارس رایگان است و با توجه به نیازمندی استان به تکنسین‌های ماهر در بخش‌های مختلف از جوانان خواست تا از این خدمات آموزشی رایگان استفاده کنند.

بر اساس آمار‌ها بیش از ۶۰ درصد افراد جویای کار که مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفته‌اند مشغول به کار شده‌اند.


5 دیدگاه

  1. قابل توجه فرماندار وشورای شهر اوز

    فرمانداری اوز وسایر مسولان در شورای شهر و شهرستان باید ضمن تماس با مدیر کل فنی و حرفه ای استان از این پیشنهاد. استقبال وبرای گشایش وتوسعه عمران وابادی وخدمات در شهرستان اعلام آمادگی. نمایند با تشکر. اطلاع رسانی. شما

  2. جوان دانشجوی بومی اوز

    احداث مرکز فنی و حرفه ای. دولتی در هر شهر باعث میشود که جوانان پس. از فراگیری حرفه ای. به کار و تلاش ادامه دهند و شهرستان. به رونق وابادی. برسد. مسولان. با جدیت آنرا دنبال نمایند

  3. آفرین بر مدیر کل فنی. وحرفه ای فارس

    در دولت سیزدهم آقای ریسی تا کنون هیچ. اداره ونهاد. دولتی. جدیدی. در شهرستان اوز. مستقر. نشده. است شاید به همت مدیر کل فنی. وحرفه ای فارس. کاری صورت گرفت ؟!

  4. اوزی کارمند

    جناب خضری اینگونه خبرهای مربوط. به اوز. که باز نشر میکنید. بسیار عالی. ولازم. است. با تشکر

  5. مدیر مسئول پسین اوز

    از پیام دهنده ، خانم یا آقای اوزی کارمند سپاسگزارم ، وظیفه است ، شاید اعضای محترم شور پیگیر شوندا از این طریق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد