چارطاق بى تش با صداى فریاد خواجوى

به گزارش پسین اوز محمد خواجوى ، جوان هنرمند اهل اوز معروف به فریاد خواجوى با نگاه حمایت اززبان مادرى آهنگى شاد وزیبا به نام چارطاق بى تش رامنتشر کرده است .


این هنرمند خوش صدا در گفتگو با پسین اوز گفت: هدف من حمایت وتقویت زبان مادرى جنوب استان فارس واستان هرمزگان وبخشى از استان بوشهر  به منظور پایدارى این زبان شیرین وباستانى است .
خواجوى با بیان اینکه در نخستین گام به غیر از گویش زادگاهم به سراغ گویش فیشورى رفته ام گفت: نام آهنگم را چارطاق که منظور همان چهار طاقى یا آتشکده محلچه است وبى تش بعنى اینکه این چهارطاقى خاموش است ، نامیده ام وخوشبختانه مورد استقبال همگان بویژه مردم خوب فیشور ومحلچه وغیره قرار گرفته است .
هنرمند جوان اوزى در ادامه افزود: به زودى آهنگى شاد به نام صحراى دل با گویش گراشى اجرا ومنتشر مى شود وسپس آهنگى به گویش خنجى انتشار خواهم داد. خواجوى با اشاره به گستردگى این زبان در جنوب کشور گفت: به یارى خدا سعى خواهم کرد براى همه گویش ها آهنگ شاد اجرا کنم.
خواننده معروف پاپ شهرستان اوز در ادامه اظهار داشت: در این اوضاع واحوال که مردم در گیر بیمارى کووید ١٩ هستند ، انتشار آهنگ شاد چارطاق بى تش مى تواند به شادى مردم کمک کند.
محمد خواجوى معروف به فریاد متولد ١٣۵٧ در شهر اوز تاکنون آهنگ هاى شاد ، اسى خم / شاغانى / پارتى ناصریا/ دل عاشق ببین / را منتشر کرده است.


1 دیدگاه

  1. تشکر ، یه خبر شاد در این زوزهاى ناخوش لطف داره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد