چاپگر دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی در بیمارستان امیدوار

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان مدیر بیمارستان امیدوار از نصب و راه اندازی پرینتر(چاپگر) (opg) در بخش رادیولوژی این بیمارستان خبر داد.

وحید علمدار افزود: هزینه خرید این چاپگر افزون بر ۲۲۶ میلیون ریال بوده که به همت عبدالحمید امیدوار تامین و پرداخت شده است. علمدار با بیان این که بخش رادیولوژی بیمارستان علاوه بر کپی عکس فک و دندان با راه اندازی این دستگاه امکان چاپ مستقیم عکس را نیز دارد. مدیر بیمارستان در پایان گفت: عکسبرداری دیجیتال دندانپزشکی قبلا با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد ریال از سوی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان از محل بودجه دولتی خریداری و در بیمارستان امیدوار نصب شد.


1 دیدگاه

  1.  بسیار مبارک است دست خیرین بومی اوز بر سر مردم اوز مستدام باد خداوند یار و یاورشان باد و خداوند به مال و ثروت و اقدامات خیرخواهانه شان برکت بدهد و طول  عمر چنین افرادی که هر چه در اوز داریم از محل خدمات خیر اندشانه امثال ایشان میباشد . جوانان و مردم اوز باید قدر اینگونه خیرین را بدانند و برای همیشه خدمات اینگونه افراد هر چند کم یا زیاد در دفاتر و مستنداتی ثبت شود تا آیندگان و حتی افراد حال حاضر نیز قدر بدانند و تشویقی برای دیگر افراد خیر باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد