چهاردهیمن شماره پسین اوز منتشر شد

چهاردهمین شماره پسین اوز در ۱۶ صفحه چاپ و منتشر شد. هفته وحدت تجلی حضور مسلمانان و پیوند دلها در اوز، نیکوکاران عرصه علم و دانش در دانشگاه آزاد اسلامی اوز، پیام امام جمعه به مناسبت هفته وحدت، در پی سوختن تالار پروین اعتصامی دانشگاه پیم نور، آتش همت نیکوکاران، مردم و مسئولان شعله ور شد، شمس اوز قهرمان مسابقات فوتبال نونهالان، ساخت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار مردمی نماینده مردم در مجلس، تیترهای صفحه اول این شماره را به خود اختصاص داده اند.

همت مردم و نیکوکاران در امور فرهنگی ستودنی است. قد بلند قانون، دست کوتاه معلولین، شیوه علمی و مناسب برخورد با نوشته ها و سخنان دیگران، مقالات اساسی در صفحه سلام است. جلب اعتماد از طریق خدمات  صادقان، گرازشی از عملکرد عبدالقادر فقیهی در بیمه ایران نوشته ساسان پیرزاد را در صفحه آخر به صورت رنگی بخوانید.

 

گزارش بزرگداشت هفته وحدت در پایتخت و حدت فارس (اوز)، همایش فرصت ها و تهدیدهای امت اسلامی در دانشگاه آزاد، عبداله و فاطمه خضری، محمدصدیق پیرزاد، محمدربیع خضری، عنایت اله نامور، عبدالوهاب کرامتی، رسول احمد لو، بهرام رفیعی، شهناز سپهرتاج، مریم مبصر، مهسا حق شناس، بدریه جوکاری، عبدالصمد صمدی، فرهاد رحمان زادهف طاهره طاهری نویسندگان مقالات اجتماعی و تاریخی این شماره هستند. محمود کریمی پور، مصطفی کارگر، سعید ضیائی، سیلوانا سلمانپور، موسی صادقی، لیلا عزیزیان نیز سروده های زیبایشان در به پسین اوز و چاپ شده است.

گفت و گوی این شماره، به محبوبه مساح مسئول تربیت بدنی و ورزش آموزش و پرورش، محمدعزیز عزیزی قدیمی ترین لحاف دوز اوز و احمد خضری مدیرمسئول نشریه اختصاص دارد. مطالب صفحات تاریخی، روزنگار، یادها و خاطرات، مقالات، ورزشی و خانواده زینت بخش شماره ۱۴ پسین اوز هستند. دوستان، همراهان و شهروندان بخش اوز می توانند آخرین اخبار را به تفصیل در پسین اوز مطالعه کنند. پسین اوز در مطبوعاتی های لار، گراش، شیراز، بندرعباس و روستاهای توابع اوز و بویژه از مطبوعاتی عالی زاده و جایگاه سوخت ملکی تهیه فرمایند.


1 دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان پسین اوز . گله ای دارم و آن هم اینکه انتخاب یک اوزی در هیات رئیسه شورای استان که برای اولین بار اتفاق افتاده مهم نبود ؟؟ به نظر شما تیترهایی که زدین مهم تر بود ‌؟جالب اینه که برای انتخاب راستگو در شورای استان هم تیتر نزدین .ولی برای اتفاقات به مراتب کوچکتر تیترهای آنچنانی زده شد . خوبه راستگو از دوستان شما هم هست ولی شما برای دیگران به مراتب بهتر عمل میکنید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد