کارگاه آموزشی فرزند پروری

به گزارش پسین اوز؛ کارگاه آموزشی فرزند پروری به همت مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش و با همکاری ندای آرامش و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در تالار فردوسی دانشگاه خیریه عبدالقادر فقیهی برگزار شد.

دکتر محمد ترکمان دکترای تخصصی روانشناسی و مدرس برتر کشوری در این کارگاه برای ۲۰۰ نفر از حضار که بیشتر آنان اولیاء دانش آموزان مجتمع آفرینش بودند به تدریس تئوری و عملی پرداخت. در ابتدای کارگاه دانش آموزان مجتمع با حمل قرآن به صورت جمعی به قرائت قرآن پرداختند و پیام قرآنی را به صورت بسیار زیبا برای حضار اعلام کردند و گفتند به پدر و مادر خود نیکی کنید. علی تیرزن یکی از اولیا دانش آموزان به معرفی دکتر ترکمان پرداخت و گفت: وی بیش از ۱۵۰۰ کارگاه آموزشی فرزند پروری در سراسر ایران برگزار کرده و دارای چند کتاب و ۵۰ مقاله علمی است.

کارگاه آموزشی فرزند پروری با تدریس دکتر محمد ترکمان در ساعت ۱۶ آغاز شد. این مدرس کشوری ابتدا گفت می خواهیم به سمت فرزند پروری آگاهانه برویم. وی فرزند پروری را تعریف و با نمایش کلیپ ها و اجرای حرکات فیزیکی خود و مدعوین به آموزش پرداخت. دکتر ترکمان اظهار داشت: پدر و مادر شدن اکتسابی بوده و ذاتی نمی باشد. بازی کردن والدین با بچه ها و نوازش آنان را از نکات بسیار مهم و اساسی تربیت دانست. کارگاه که در ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۷ آذرماه ۹۷ آغاز شده بود در ساعت ۱۸ پایان یافت.

پروین دادستان مدیر مجتمع اظهار داشت: دکتر ترکمان در نوبت صبح برای تمام دانش آموزان مجتمع کارگاه آموزشی ویژه تشکیل داد که بسیار مورد توجه بود. وی همچنین افزود: اولیاء و دانش آموزان و مسئولان با ارسال پیام و به صورت حضوری از برگزاری کارگاه سپاسگزاری کردند و اکثراً اظهار داشته اند این کارگاه خسته کننده نبود و خواستار تداوم آن شدند.

 در این کارگاه بخشدار، روسای آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، دانشگاه آزاد، شورای اسلامی شهر، معاون آموزش و پرورش و مسئولان نشریات پسین اوز و پیام اوز و سایر مسئولان و معتمدان نیز حضور داشتند و لازم است از همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد سپاسگزاری شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد