کارگاه آموزشی مقدماتی گزارش نویسی و مصاحبه

خانه مطبوعات اوز برگزار کرد

کارگاه آموزشی مقدماتی گزارش نویسی و مصاحبه

دومین کارگاه آموزشی مقدماتی خبرنویسی صحیح با عنوان مصاحبه و گزارش نویسی به همت خانه مطبوعات و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی اوز عصر شنبه ۲۱اسفند ۱۴۰۰ با حضور ۲۵ نفر از اعضاء خانه مطبوعات شهرستان های بستک و اوز در تالار سعدی دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، این کارگاه آموزشی از ساعت ۱۶ آغاز و در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پایان یافت و در ۲ جلسه متوالی چگونگی انجام یک مصاحبه صحیح و ارکان ویژگی های آن توسط ابراهیم احمدی مدیرمسئول اوز امروز و پیام اوز و مسئول آموزش خانه مطبوعات و اصول گزارش نویسی توسط احمد خضری مدیر مسئول پسین اوز و رئیس خانه مطبوعات تدریس شد.

در این کلاس ها ۲۵ نفر حضور داشته که گواهی شرکت در کلاس ها از سوی خانه مطبوعات استان فارس صادر خواهد شد.

گفتنی است که در کارگاه آموزشی دور قبل که در آبان ماه توسط گروه مدیران رشا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد برگزار شد. در مورد عناصر، ارزش های خبری و انواع خبر، تیتر و لید تدریس که گواهی شرکت کنندگان صادر و به آنان اعطا گردید.


5 دیدگاه

  1. بسیار عالی موفق باشید 👏👏👏

  2. قابل توجه مسولین امر

    اوز شهر فرهنگی که خبرنگار مستقل صدا و سیمای فارس ندارد و معمولا اخبار از اوز کمتر در تلویزیون فارس دیده میشود. درحالیکه شهرهای لار گراش. خنج. لامرد و…..‌‌‌‌‌‌همگی دارای خبرنگار صدا و سیما فارس هستند

  3. امید است که همه روزنامه نگاران موفق باشید وبین خودتان اتحاد باشه

  4. فکر نان بکن خربزه آب است این ملت همشان یک پا خیر نگارند

  5. الحق که خبرهای اوز در اختیار همه قرار می گیره خدا قوت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد