کتاب شهدای اوز تدوین می شود

نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان اوز به منظور برگزاری هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و تدوین کتاب شهدا در تالار فرمانداری شهرستان اوز برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، هفته دفاع مقدس و هفته وحدت در شهرستان اوز با همت مردم، مسئولان و شورای فرهنگ عمومی برگزار و کتاب شهدای اوز تدوین می شود.

فرماندار شهرستان اوز اظهار داشت: برنامه های هفته دفاع مقدس توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج در حال تدوین است و برنامه های گونان وگونان، متنوع و فرهنگی در شهرستان اجرا می شود.

مححمد محمدی افزود: شهدا حق زیادی به گردن ما دارند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال تهیه مقدمات برای تدوین این یادگار ماندگار است.

وی با اشاره به نقش شورای فرهنگ عمومی گفت: تمامی کارهای فرهنگی شهرستان باید از کانال شورای فرهنگ عمومی بگذرد.

محمدی در پایان اظهار داشت: امسال سعی می شود هفته دفاع مقدس و هفته وحدت به خوبی و باشکوه تر از سال های پیش در شهرستان برگزار گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز بر برگزاری هفته دفاع مقدس و هفته وحدت تاکید کرد و گفت: کتاب شهدای اوز تهیه و چاپ می شود. لذا از همگان درخواست می شود هر نوع عکس، خاطره، دلنوشته و غیره از شهدای اوز را در دست دارند به اداره فرهنگ و ارشاد تحویل دهند.

فروغ هاشمی دبیر شورای فرهنگ عمومی از اعضاء شورا درخواست همکاری و ارائه دیدگاه و پیشنهادات برای برگزاری آیین ها نمود.

شیخ محمدصالح انصاری امام جمعه موقت شهرستان اوز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری آیین و مراسم باید دارای خروجی و اثر گذاری باشد. مهم ترین دستاورد این آیین ها وحدت و همدلی برای توسعه شهرستان است.

در این نشست محمود خدادوست رئیس دانشکده بهداشت، پیروز هاشم پور رئیس ورزش و جوانان، شریف بازرگانی مدیر موزه مردم شناسی، فریبا برازنده رئیس شورای شهر، جعفر راستگو مشاور شورای استان، عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد و احمد خضری رئیس خانه مطبوعات پیشنهادات و مطالب خویش را به نشست اعلام کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد