کشف ۵۰ بسته هروئین آماده فروش در شهرستان اوز

فرمانده انتظامی شهرستان اوز از کشف بسته های مواد مخدر هروئین و شیشه آماده فروش از یک نفر متهم در شهرستان اوز خبر داد.

سرهنگ هادی محمدیان در این باره افزود: مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر یکی از اولویت های پلیس است و با توجه به این حساسیت در روز گذشته یکی از خرده فروشان حرفه ای مواد مخدر که تحت تعقیب و رصد پلیس شهرستان بود در یکی از محلات دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۵۰ بسته هروئین و ۴ بسته شیشه کشف و متهم تحویل مقامات قضائی و روانه زندان شد.

سرهنگ محمدیان با بیان این که پلیس به طور شبانه روز با همکاری خوب دستگاه قضایی و شهروندان با جدیت با معضل خرید و فروش مواد مخدر مقابله می کند افزود: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در هفته جاری ۴ نفر خرده فروش مورد رصد پلیس قرار گرفته و مقدار ۸۱۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط گردید.

سرهنگ محمدیان با بیان اینکه هر بسته مواد مخدر هروئین می تواند دهها جوان و نوجوان عزیز را به تباهی بکشاند و موجبات نابودی بنیان خانواده ها شود از مسئولین فرهنگی و اجتماعی خواست تا آگاه سازی و هشدارهای لازم اثرات مخرب مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دهند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز در پایان افزود: از شهروندان تقاضا داریم هر نوع خبر و گزارش مواد مخدر را سریعا به ۱۱۰ گزارش نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد